LEMPPAHAHMO

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Terve kamut! Olen tässä tuuminut,onko aku niin suosittu,kuin huhutaan.Entä hannu? Iines?Tupu,hupu ja lupu? Tahtoisin tietää totuuden. Olisitteko niin kilttejä,että lähettäisitte oman suosikkihahmomme nimen? Olisi myös kiva jos perustelisitte,miksi valitsitte juuri tuon hahmon,mutta ei ote pakko.Odotan vastauksia jo nyt!!!!!

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Kuuleppas nyt,herra samppa.Ei millään pahalla,mutta minä päätän itse mitä kirjoitan!P.S.mahtava määrä posteja sinulla.

Vierailija

neiti tuittupää kirjoitti:Kuuleppas nyt,herra samppa.Ei millään pahalla,mutta minä päätän itse mitä kirjoitan!P.S.mahtava määrä posteja sinulla.

Ei... ei... nyt käsitit varmasti väärin. Ei minun ollut tarkoitus loukata. Totesin vain, että näitä tosiaan on jo niin paljon, että älä enää JATKOSSA tee enää tämmöisiä. Näitä tosiaan on jo niin vietävästi, ja itsekin pyrin välttämään turhiin topicceihin kommentoimista.

No mutta eihän minulla nyt mikään mahtava posti määrä ole. Jos vertaa esim. Adziin, Akuhullu97:aan tai Sami-96:teen jne. niin onhan heillä paljon enemmän kuin minulla. Toki, en ole kauhean kauan kirjoittanut tänne keskustelu-palstoille. Alotin vasta vähän joulun jälkeen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat