Sapettaako...

...kun/jos vanhempasi tulevat "varastamaan" uusimman Akkarin joka on sinulla vielä kesken?

Minua vähän. Eilenkin pyysin ettei äiti ottaisi sitä, mutta ottihan se sen kuitenkin!:(

Kommentit (15)

Vierailija

Mulla on vaa pikkuveli joka on ryöstämässä akkareita, oli ne sitte uusia tai vanhoja! Eikä toivoakaan saada niitä takas...

Vierailija

Joskus mun iso veli tulee kiskoon sitä multa (syynä luultavasti se että mä kiskon sen siltä ensin jos se käy toisessa huoneessa :D). Ja joskus iltasin mun iskä kysyy multa että missä ankka :D

Vierailija

No silloin kun lainaan kirjastosta akkarin,iso-siskoni tullee huoneeseni ja pöllii sielta akkarit jotka lainasin sitten hän jättää huoneeni oven auki (jonne koira voi mennä ja tuhota kaiken) sitten kun ne on luettu hän jättää ne pitkin taloa eikä palauta niitä huoneeseni!

Vierailija

Aijaa, ei ne koskaan ota uutta Akkaria ainakaan jos se on mulla kesken!

Tuo on aika ikävää jos tolleen tekee...vuoroa on osattava odottaa! :D

Vierailija

Vanhemmat lukevat tosi harvoin Akkaria ja veljenikään kanssa ei tarvitse enää kilpailla koska päihitän sen aina kun on kisa postilaatikolle.

Vierailija

No minulla ei ole tuota ongelmaa, saan ihan rauhassa aina lukea lehden, äiti lukee sitten aina kuukauden lehdet kerralla myöhemmin, kun käy kotona. Muutenhan hän on yleensä Helsingissä... Mutta harmillistahan tuollainen on.

Sami-96

Vierailija

Ei, mulla tollasta ongelmaa ole saan lukea akkarini rauhassa. Äiti lukee kyllä joskus harvoin akkaria joten minua ei häiritse tuo asia. :D

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No jaa, ei nyt varsinaista ongelmaa ole sen suhteen ollut, että vanhemmat juuri olisivat vieneet lehteä, ellei nyt joskus harvoin illalla. Onhan minulla veli, joka myös on kiinnostunut akkarista tosi paljon, mutta yleensä ei kyllä tule riitaa siitä, kumpi sen lukee ensimmäiseksi. Se sen lukee, kuka ensiksi ehtii.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat