PARKOUR

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuinka moni pitää parkourista?????? Itse olen harrastanut kohta 1,5 vuotta ja on tullu opittua bäkkärit ja muut hienot jutut!! kiva laji kannattaa kokeilla. XD :S

Kommentit (13)

Vierailija

rakastan ja harrastan.koht 1,8 vuotta ei tämä ole turha topic kerta tykkäät parkourista niin miksi tämä on turha??

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Nostan tämän, sillä löysin tämän topicin, kun itse olin tekemässä tällaista.

Itse en varsinaisesti ainakaan vielä harrasta parkouria. Juuri äsken opin pari temppua: Palm spinnin ja Basic rollin. On se kyllä hienon näköistä, kun jotkut luokkakaverit ovat harrastaneet sitä jo kauan aikaa, ja sitten näyttävät parkouramista. : D Täällähän voi sitten myös kertoa vinkkejä joihinkin temppuihin. Itselläni Monkey tuottaa vaikeuksia, voiko joku kertoa siihen temppuun vinkkejä? Tiedän, että jalat menevät siitä käsien välistä, mutta kun en vain osaa. : D

Osaan siis tällä hetkellä vain Lazy Vaultin, Basic rollin ja Palm spinnin, mutta kyllä vielä opin lisää temppuja. ; )

~ Tapsa

Vierailija

No en harrasta parkouria mutta haluasin kyllä en vain mitään temppuja tai en edes paljoa parkourista mutta kuulostaa hauskalta. Titääkö joku jotain webbisivua joissa olisi videoita parkourin opetuksesta. You tubesta kyllä löytyy parkour videoita (olen katsonu.) mutta sellaiset opetusvideot olisiva parhaimpia.

Parhain terveisin Salainen AA.fin palvelia

Vierailija

Miten Monkey olisi muka vaikea? Minä en varsinaisesti sitä harrasta, joskus vain harvoin kavereitten kanssa kokeilen hieman. Monkey ja Basic roll , ja Lazy Vault temput ovat ainoat, jotka osaan.

-LP-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat