Star Wars

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Täällä sä voit "höpistä" Star Warsista mitä tykkäät. Voit vaikka kertoo sun suosikkihahmoja ja kertoo mitä Star Wars leffoja oot nähny.

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Hei aaro kävin katteleen Wookiepediassa jotain ja sit siel oli joku mainos siitä pelistä mut ei mul ainakaan oo.

Vierailija

Tein tämmöisen jo, mutta siellä visaillaan nyt vaan yleensä.

No onks kellään Star Wars Knights of the old republicia?

Vierailija

Kuten jo aiemmin totesin toisessa keskustelussa niin en ole nähnyt yhtäkään Star Wars-leffaa mutta satun omistamaan Lego Star Wars-pelin, niin jotakin mä kuitenkin tiedän aiheesta, eli lempihahmoni on joko Yoda, R2 D2 tai Ewokit. :)

//Ai, sai vain äänestää yhtä. No sit, annan ääneni Ewokeille :)

Vierailija

Olen katsonut kaikki episodit ja mielestäni Star Wars on paras!!!!! Eikä minullakaan muuten ole tuota Star Wars Knights of the old republicia.

Vierailija

Olin nyt vaan hetken aikaa kattelemassa Kung-Fu pandaa! Hei Aaro hanhi oon käyny sunkin palstoilla.

Mikäs se Star Wars knights oikeen on?

Vierailija

Se on peli joka kertoo vuodesta 3,956 BBY, ja tiedoks sulle jos et ymmärrä aikajanaa niin BBY on Before Battle of yavin ja ABY After battle of yavin. Ja Revenge of the Sith kertoo vuodesta 19 BBY. Eli Knights of the old republic kertoo kauan sen jälkeen.

Ja purskahdin nauruun ku Kirjotit Star Wars knights, Ei pahal.

Vierailija

Revan on jedi Joka meni Mandalorialais sotiin ja Malachor V planeetalta löysi Trayus Akatemian ja sai tietää aidoista sitheistä, ja kääntyi pimeälle puolelle, ja useat jedit seurasivat häntä ja hänelllä oli Ystävä Alek, josta tuli Darth Malak ja revan vaihtoi nimensä Darth revaniksi ja ne löysi Dantooineltä Tähtikartan jossa oli 4 planeettaa, Tatooine, Kashyyk, Manaan ja Korriban hän löysi jokaiselta yhden tähtikartan ja kaikki tähtikartat yhteensä osoitti tien Star Forgelle, Avaruusasemalle jonka muinainen laji Rakata rakensi, ja sillä pystyi luomaan droideja ja aluksia silmänräpäyksessä, ja hän käytti myös kahta heimoa [ Black rakataa ja eldereitä ] että voisi päästä star forgelle, sitten malak ja revan käytti Star forgea ja loi armeijan, sitten kerran Jedit yritti Vangita revanin bastila shanin johdolla, ja samaan aikaan Malak petti mestarinsa ja ampui Revanin alusta ja tuli Sithin mustaksi valtiiaaksi, mutta revan oli elossa mutta menetti muistinsa ja jedit teki hänelle uuden henkilöllisyyden. [ Lue loput jedipediast ja Revan on myös Knights of the old republicin päähahmo ]

Vierailija

Ihan kiva juttu et Star Wars on teiänkin mielestä paras!

Hei muute kun on tullu vähän enemmän viestejä niin pistän parhaan hahmon äänestyksen käyntiin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat