Tuntuuko sinusta joskus...

...että olet yksin näillä Aku Ankan nettisivuilla jos kukaan ei mm. kirjoita mihinkään keskusteluun?

Minusta tuntuu välillä.:(

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Kyä sitä joskus luulee kaikki on iha huittin nevadassa. Hei voiko joku tulla mukaan mun Hauskin viesti-kisa nimiseen topicciin?

Vierailija

Kyllä, on tuntunut. Itse olen täällä sivustolla eniten juuri tähän aikaan (19.00-20.30) Silloin alkaa uutiset.

Vierailija

Aikaisin aamulla ja myöhään illalla keskusteluissa on varmasti vähiten porukkaa. Minä olen näillä sivuilla yleensä niihin aikoihin kun sivuilla on paljon muitakin. En siis ole tuntenut oloani yksinäiseksi.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

No, aika harvoin mutta joskus kyll tuntuu vähä siltä. Mutta ei se oikeestaan mua hirveesti haittaa. Jos sellane "ketkä ovat paikalla" listaa tulis niin oishan se sillee ihan järkevä uudistus vaikka ei sitä nyt oikeestaan ihan niinku tartte mihinkään, sieltä vois vaa kattoo onks ainoo sivuilla vai ei.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Kyllähän sitä joskus tuntuu, että on ainoa, kun kukaan ei vastaa mihinkään. Ja nyt kun olin vielä kipeä koko viimeviikon, niin kun joskus kävi täällä noin kello 11 aikoihin, ei täällä ollut kukaan, kun kaikki ovat yleensä koulussa.

Vierailija

Frodo95 kirjoitti:Kyllähän sitä joskus tuntuu, että on ainoa, kun kukaan ei vastaa mihinkään. Ja nyt kun olin vielä kipeä koko viimeviikon, niin kun joskus kävi täällä noin kello 11 aikoihin, ei täällä ollut kukaan, kun kaikki ovat yleensä koulussa.

Minäkin olin kipeä ja kävin millo sattui vilkasemas tänne, niin ei ollu

päivittyny yhtään aiheet, siitä tietää että sivut "nukkuvat".

djlordi:No ei ainakaan kukaan sitten tekisi keskusteluja "Onko täällä ketään?". Vaikkei niitä kyllä olekaan hetkeen tainnut tulla. Silti voisi olla ihan kätevä sellainen, vaikka aika turha onkin.

Niinpä.Mutta onneksi noin ei sentään usein käy, tai niitäkään ei paljo oo näkyny kun tehdään topic ja heti minuutin perään kysymäs haloo eiks kukaan vastaa...ärh..

Vierailija

Joskus silloin, jos on normaalina arkipäivänä joskus 10.00-12.00 aikoihin täällä, koska tämän foorumin käyttäjät ovat sitä luokkaa, että he ovat koulussa. Mutta aina täällä on joku muu ollut - kun minä täällä olen ollut.

Sami-96

Vierailija

Sheherezade kirjoitti:Joskus, koska Hollannissa on lomat hiukan eri aikoihin. Onko teillä muuten lomaa kellään?

Morjens Sheherezade! En ole sinua nähnytkään aikoihin! :D

Lomaa on lähinnä kai kaikilla nyt pääsiäisenä pe-ma. Jokos sulla on jokin loma siellä? Moni kyllä lähtee reissuun ja ei varmaan niinvain pääse koneellekkaan, ja osa taas on sitten mihinaikaan sattuu koneella.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat