oletko tavannut

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

oletko joskus tavannut aku ankan piirtäjiä

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Olenhan minä noin kymmenen Ankka-piirtäjää tavannut.Eikun 11 jos tarkkoja ollaan..

Ja aion mennä nimmaria pyytämään Roger Mooreltakin..tämä nyt ei Ankkapiirtäjä ole mutta olkoon kevennys. :D

Vierailija

En ole tavannut, mutta toivena olisi tavata Cavazzano, Scarpa ja Korhonen. Toki muiltakin olisi huikeaa saada nimikirjoitukset..! ;)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Itseltäni löytyy 17 nimmaroitua kirjaa, ja nimmareita yhteensä 65. Nimmareita on (suluissa niiden määrä): Marco Rota (1), Giorgio Cavazzano (2), Kari Korhonen (8), Rodriques (4), Wanda Gattino (4), Ferioli (4), Don Rosa (9), Daan Jippes (6), Freddy Milton (4), Wilma Van Den Bosch (4), Mau Heymans (7), Michel Nadorp (7), Bas Heymans (5).

Roope_Ehdoton_Ykkönen kirjoitti: En ole tavannut, mutta toivena olisi tavata Cavazzano, Scarpa ja Korhonen. Toki muiltakin olisi huikeaa saada nimikirjoitukset..!

Ikävä kyllä voin kertoa, että Scarpan tapaaminen ei oikein luonnistu, hän nimittäin menehtyi jo vuonna 2005. Muiden tapaaminen on täysin mahdollista.

Sami-96 kirjoitti:Olen tavannut aika moniakin, ja äitini mukaan olin joskus Barksinkin tavannut - kun olin jopa 1 tai 2 vuotias, joten en muista siitä mitään. Mutta ainakin meillä on paljon Barksin signeeraamia kirjoja, lehtiä, ja hänen maalaama taulu kehyksissä olohuoneessa. <br />

Sami-96

Ei kamala... Barksin taulukin! Ei... Yksi unelmistani, saada Barksin taulu, edes vedos, tai sitten ylipäätään nimmari ja kuvakin häneltä. Maksaisin kyllä aika reilusti jos olisit jotain myymässä... Rahaa sinulle... ;^D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat