Keskustelu-äänestys

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli tässä topicissa äänestetään parasta topiccia. Sen lisäksi täytyy aina perustella, miksi äänesti juuri sitä topiccia. Toki sen perään voi keskustella yleensäkin topiceista, mutta se vasta sitten kun on äänestänyt ja äänen perustellut. Äänestysaika on ti 7.4- su 3.5. Kahteen kertaan EI saa äänestää, eli jokaisella on vain yksi kokonainen ääni.

Minä itse annan ääneni Off-Topicille. Perustelut ovat lyhykäisyydessään siinä, että se on varattu yleiselle keskustelulle. Eli siellä saa puhua SÄÄNTÖJÄ NOUDATTAEN vapaammin.

Kommentit (9)

Vierailija

No pulinat osastossa sen täytyy olla joko Karhulan tarinapaja tai autokeskustelu, koska on hauskaa nähä et muut ovat kiinnostuneet autoist eikä pelkästää minä ja ku on hauskaa lukee karhukelmin kirjouksii:)

Vierailija

PADII kirjoitti:No pulinat osastossa sen täytyy olla joko Karhulan tarinapaja tai autokeskustelu, koska on hauskaa nähä et muut ovat kiinnostuneet autoist eikä pelkästää minä ja ku on hauskaa lukee karhukelmin kirjouksii:)

Siis kumpaa oikein äänestät, PADII? Jokaisella on siis vain yksi ääni.

Scoore McDuck kirjoitti:

PADII kirjoitti:No pulinat osastossa sen täytyy olla joko Karhulan tarinapaja tai autokeskustelu, koska on hauskaa nähä et muut ovat kiinnostuneet autoist eikä pelkästää minä ja ku on hauskaa lukee karhukelmin kirjouksii:)

<br />

Saako äänestää sitä mitä on jo äänestetty?

Vierailija

judoka kirjoitti:

Scoore McDuck kirjoitti:

&lt;br /&gt;<br />

Saako äänestää sitä mitä on jo äänestetty?

Tottakai saa äänestää jo äänestettyä topiccia! Eihän sitä voittajaa muuten saataisi selville. ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat