Auto-topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Juttelua autoista, millainen auto teillä on? Millaisista autoista pidät?

Sivut

Kommentit (466)

Vierailija

On se Tesla aikasta kova auto, mutta niin on hintakin :D. Paitsi, että käyttöhän siinä ei maksa paljon mittään.

Vierailija

kävin tuning puolella ja siellä oli aika monta bmw:tä, mut ainakin se smurffi auto hi/fi puolella oli siisti

Se tuning osasto oli erillinen Amerikan car showsta.

Vierailija

Minä pidän autoista oikein paljon. Lempiautojani ovat:

1. Ford Mustang GT

2. Ford Mustang

3. Mazda RX-7

4. Nissan Skyline GT-R

5. Lancia Delta

Vierailija

No jos mun pitäs ottaa jokin muskeli auto valitsisin varmasti jonkin Chervoletin. Chervolet niin ihana auto merkki 'heti Dodgen jälkeen'

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Teslat huonoja autoja? Onko oikein kokemustakin? Meinaan että onko Tesla saanut yhtäkään autoa vielä edes tuotantoon? Vanha merkkihän tuo toki elektroniikkavalmistajana on, mutta autot ovat kyllä melko uusi aluevaltaus. Mutta asiaan, Roadster on kyllä mielenkiintoinen auto, mutta enemmän itseä kiinnostaa Tesla S. Se on tavallaan Fisker Karman sisarmalli, paitsi että se kehitettiin ennen Karmaa. Tesla ja Fisker tekivät aluksi yhteistyöta S:n kanssa, mutta Fiskerin ilmoitus samanlaisen oman auton suunnittelusta sai Teslan kärttyisäksi. Joka tapauksessa, Roadster on urheiluauto ja S lähinnä käyttöauto(ja puolet halvempi), joten itse ottaisin mieluummin jälkimmäisen.

Vierailija

Jakke176-617 kirjoitti:Toyota Celica tuunattuna ois aika mukava peli

Mä en kauheesti pidä mistään Toyotast. No jossain vaihees pidin Celicast.

Mutta omapahan on mielipitees.

Vierailija

Minusta avensis on OK ei hirveän ruma mutta ei mikään hienoinkaan. Sitäpaitsi toyota on yksi parhaimmista merkeistä hinta/laatu suhteessa yleensä, paitsi että tuon IQ:n hinta on melkoinen.

Vierailija

Muuten aika outo lista: koeniggsegg CC mieluummin kuin CCR, Corolla, Caliber, Bugatti Veyron, Honda Civic, Viper, Corvette, Primera et.c. ??? :D

Vierailija

Tässä muuten mun TOP-5 lista autoista:

1.Aston Martin Vanqish V12

2.Nissan Skyline GT-R (R35)

3.Nissan Skyline GT-R (R34)

4.Nissan 370Z

5.Nissan 350Z

Ja minun oma auto on tässä:

Aston Martin Vanquish W16 apemotors

Moottori:27.8 W16

Teho: 1957 hv

Huippunopeus:450 km/h

Väri:Hopea

Siinä auton mallia.

Vierailija

ape kirjoitti:Onko kenelläkään pikkuautoja? Minulla on ja maalasin juuri spray maalilla sen sillä siitä oli todella paljon maalia lähtenyt. Enkä tarkoita että minulla olisi vain yksi pikkuauto sillä minulla on monta.

millasias pikkuautoja meinasit, sillä multa löytyy vaikka minkälaisiaautoja.

Vähän listaa:

Laatikollinen Hot Wheels/Mathbox autoja

muutama 1/24 kokosta mallia

1/16 kokoinen R/C auto

Hot wheels kokoinen R/C auto

Muutama Nikko

ja laatikollinen jotain Randomeja.

Vierailija

PADII kirjoitti:Ei millään pahall Rela, mut Amerikkalaiset autot ei ole kovinkaan hyviä esim. laadun, kulutuksen, luotettavuuden (j.n.e.) kannalt. Toisin oli kyllä ennen vanhaan.

Pöty puhetta Jenkki autot on ollut aina parhaita PISTE.

Rela

Vierailija

Kattelin tuota nettiauton valikoimaa käytetyissä autoissa. Satuin löytämään joitain hienoi urheiluautoja esim. Bugatti Veyronin (ja vielä Suomessa myynnissä).

t. vanha kunnon RELA

Dodge Viper on kuitenkin historian paras auto (tähän ei tarvitse vastata jos ei halua)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat