Ankkalinnan nokkamies albumi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletteko lukeneet tätä uutta pehmeäkantista albumia. Aku Ankan juhlavuoden julkaisu, sisältää tarinoita kahdeksalta eri vuosikymmeneltä. Piirtäjinä mm. Carl Barks, Don Rosa, Tony Strobl ja Giorgio Cavazzano. Suurin osa tarinoista 10-sivuisia. Mutta seassa on Barksin 30-sivuinen klassikko Luotilaakson sheriffi. Yhteensä kirjassa on jotain 120 sivua. Maksaa 6.90€, hinta ei mielestäni ole hirveä koska piirtäjinä on lähes kaikki huippunimet. Itse olen lukenut kirjasta Barksin ja Bradburryn tarinat sekä alussa olleet Taliaferron sunnuntaistripit. Suosittelen lämpimästi kaikille. Myöhemmin tänä vuonnan ilmestyy kovakantinen Aku Ankan juhlakirja, mutta omien tietojeni mukan sen hinta tulee olemaan lähemmäs 50€, kuten Mikki Hiiren juhlakirjalla.

Kommentit (5)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Näin sen kaupassa lauantaina, mutta en osta sitä varmaan, koska kuitenkin hintaa on jonkin verran, mutta ei liikaa. Ennen julkaisemattomia tarinoita kuitenkin löytyy siitä. Onhan siinä hyviä piirtäjiä paljon.

Sami-96 kirjoitti:VIelä en minä ole sitä lukenut, mutta eiköhän sein tässä luettua tule, kun nyt varasin sen kirjastoonkin. :^D<br />

Sami-96

Sami, varasitko sen netin kautta? Itse käytän HelMet kirjastoa, mutta en löytänyt sitä millään nimellä:(

Vierailija

Kannattaa ostaa, koska ei oel hinnalla pilattu. Kolme ennen julkaisematonta tarinaa. Sain tänään luettua sen loppuun. Harvoin on noin hyviä albumeita.

Vierailija

VIelä en minä ole sitä lukenut, mutta eiköhän sein tässä luettua tule, kun nyt varasin sen kirjastoonkin. :^D

Sami-96

Vierailija

Ostin sen eilen, mutt kun kävin jokin aika sitten divarissa, niin on muitakin Akkareita lukematta. Mutta enköhän saa senkin kohta luetuksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat