Jatkosarjat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Miksei ole enää Akuissa jatkosarjoja? (niille jotka eivät tienneet mitä ne ovat: ne ovat pitkiä seikkailuja joitten lopussa on lause "jatkuu ensi numerossa") 2009 vuonna ei ole ollut yhtäkään jatkista,paitsi ehkä muutama.Eikö kukaan jaksa käsikirjoittaa mitään 10 sivuista pitempää?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

No nythän siinä tuli viime numeroissa se jatkosarja,mutta sekin oli Paul Halasin surkea käsikirjoitus ja Miguel ei piirtäjänäkään ollut mikään paras....

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kaippa niitä käsikirjoitetaan, mutta ei vain ole Aku Ankka -lehdessä niitä tänä vuonna juurikaan ollut. Varmasti kuitenkin niitä vielä nähdään. Saisi kyllä olla useamminkin jatkosarjoja.

Vierailija

Minä tykkään niistä "jatkuu ensi numerossa"-elikkä jatko sarjoista koska se jännittää että esim jos aku on jäänyt rosvon kiikkiin niin se aina jännittää niin paljon.

Vierailija

Minäkin olen jo jonkun aikaa odotellut niitä jatkosarjoja, mutta ei ole vain ilmestynyt, onko tänä vuonna edes yhtään? Vanhoissa akkareissahan oli melkein joka lehdessä joku jatkosarjanosa ja sieltä 60-, 70-, 80- ja 90-luvuilta löytyvät parhaimmat jatkosarjat. Toivottavasti nyt seuraavissa akkareissa olisi niitä.

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Jatkosarjoja voisi olla muutamia vuodessa, mutta minua niissä ärsyttää eniten se, että kun olen lukenut jotain jännää tarinaa niin sitten sivun lopussa lukeekin, että "Jatkuu ensi numerossa", ja kun en ole kaikkia akkareitani vielä ehtinyt laittaa kansioihin, jonka seurauksena on että, en löydä jatko-osaa:@

Eli vastaukseni on: Muutama jatkis vuodessa mutta pitkät tarinat olisivat mukavampia vaikka 52-sivuisessa lehdessä:):)

T:Hermanni 313

Vierailija

Niin saisi olla useammin. Mielesti 2007-2009 useimmat, eli Rodriquesin Mikki jatkikset olivat surkeita. Nykyään ei kai tehdä hyviä jatkiksia, ja toimituskin on huomannut sen.

Vierailija

buke44 kirjoitti:Niin saisi olla useammin. Mielesti 2007-2009 useimmat, eli Rodriquesin Mikki jatkikset olivat surkeita. Nykyään ei kai tehdä hyviä jatkiksia, ja toimituskin on huomannut sen.

Uskon, että näin on. Mielummin ei ollenkaan jatkosarjoja, kuin että ilmestyisi huonoja. Mielestäni voitaisiin julkaista joitan vanhoja jatkiksia vaikka "kuukauden klassikkona(tm)".

Vierailija

Kyllähän niitä varmasti tulee ensi-vuonna lisää. Ja olihan se Taikaviitta-saaga, mikä oli jo vähän ns. ylipitkä. Ja olihan viime vuonna se ´Takaisin klondikeen´ sarja. Ja mianhan se selviää tämänkin vuoden osalta.

Vierailija

Kyllä niitä pitäisi olla ennemmän kun vanhoissa akkaressa on jokaisessa numerossa jatko-osa ja vanhat mikki jatkikset parhaita.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Niin, sitä minäkin olen ihmetellyt. Jos teillä on vähän vanhempia lehtiä, esim. 80-lukua, niin huomaatte että joka lehessä on joko jatkiksen alotus osa, tai loppu osa. Ennen niitä tuli tosi paljo ja moni niistä oli Barksia ja Murrayta. Haluisin itekki enemmän, tosi paljo enemmän jatkiksia Akkareihin.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat