Mortti ja Vertti

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mun mielestä Mortti ja Vertti on ylivoimaisesti akkarin paras!

Kommentit (5)

Vierailija

JO€ POIKA $INGAPOR€$TA kirjoitti:

samppa kirjoitti:Anteeksi, unohdin laittaa äsköiseen viestiin oman mielipiteeni, vaikka sitä ei nyt kysyttykkään.&lt;br /&gt;<br />

Eli, Mortti ja Vertti ovat hyviä hahmoja, mutta eivät kuulu minun suosikkeihin. Toki, tykkään lukea niitä jalkapallotarinoita. Hyviähän ne ovat.

Jeps. Ne on loistavia. Hyvä Rogriques!

Niin,Rogrigues on aivan mahtava!Tää on aivan loistavaa! Näköjään muutkin tykkäävät jalkapallosta kuin minä esim Akuhullu97,Samppa ja nyt joe poika singaporesta!

Vierailija

samppa kirjoitti:Anteeksi, unohdin laittaa äsköiseen viestiin oman mielipiteeni, vaikka sitä ei nyt kysyttykkään.<br />

Eli, Mortti ja Vertti ovat hyviä hahmoja, mutta eivät kuulu minun suosikkeihin. Toki, tykkään lukea niitä jalkapallotarinoita. Hyviähän ne ovat.

Kiitos että tykkäätte ja kaikillahan on oma mielipide joten ei siitä mitään.

Vierailija

Anteeksi, unohdin laittaa äsköiseen viestiin oman mielipiteeni, vaikka sitä ei nyt kysyttykkään.

Vierailija

samppa kirjoitti:Anteeksi, unohdin laittaa äsköiseen viestiin oman mielipiteeni, vaikka sitä ei nyt kysyttykkään.<br />

Jeps. Ne on loistavia. Hyvä Rogriques!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat