Harvinaiset piirtäjät!

Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Mitä harvinaisia piirtäjiä Aku Ankassa on ollut, itse muistan ainakin tuon itsensä Walt Disneyn tekemän tarinan jossa Mikki rakensi lentokoneen.

Mitä muita tiedätte?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Noh, jos rupeaa katsomaan Normaalia Aku-lehteä, niin, sieltä löytyy harvoin Don Rosaa. Muuten Rosa on kerännyt suosiota kovakantisillaan.

Vierailija

Walt Disney ei kamalan harvinainen ole, sentään keksi Mikki Hiiren. Whatever en tiedä edes harvinaisia piirtäjiä.

Vierailija

niin no, uusia käsikirjoittajia ja piirtäjiä tulee silloin tällöin, mutta voiko näiden tarinoita sanoa harvinaisiksi?

Vierailija

Hermanni 313 kirjoitti:Mitä harvinaisia piirtäjiä Aku Ankassa on ollut, itse muistan ainakin tuon itsensä Walt Disneyn tekemän tarinan jossa Mikki rakensi lentokoneen.<br />

<br />

Mitä muita tiedätte?

Minä olen lukenut saman sarjan!Muita ei nyt tule mieleen.

Vierailija

Karhukelmi kirjoitti:Et ole tosissasi!!!! Bernado on piirtäjä vailla vertaa, eli hirvittävä!!! Surkea!!!

hänen piirrosjälkensä on tosiaan hieman...outoa..

Vierailija

Harvinaiset piirtäjät on vähän vaikea luokitella tuosta vaan. Ne voi luokitella pikaisesti kahdella tapaa:

1) Kaikki piirtäjät, eli Barks, Roosa, Vicar, Willian van Horn, Cavazzano, Bernando, Miguel, Mximo jne. ketkä esiintyvät usin sarjakuvissa. Eli tässä luokittelussa harvinaisia piirtäjiä olisivat ne, ketkä eivät esiinny usein akkarissa.

2) Harvinaisia piirtäjiä olisivat ne, keiden tarinoita julkaistaan niin harvoin, että ne eivät olisi julkaistu esimerkiksi vielä ollenkaan Suomssea!

Vierailija

Cavazzano on Akkarissa varsin harvinainen, mutta Roopessa ja taskarissa yksi yleisimmistä.

ja nykyään William Van Hornin tarinoita on aika vähän akkarissa.

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

AKU -97 kirjoitti:No, riippuu mitä harvinaisella tarkoittaa. ;)

Harvinaisella voi tarkoittaa piirtäjiä/käsikirjoittajia jotka ovat todella harvoin piirtäneet/käsikirjoittaneet tarinoita:):)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat