Tietolaari/kirjasto)//Parannettavaa????

Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Eikö tietolaarissa olevaa kirjastoa voisi parantaa siten, että siellä voisi myös lukea akkareita eikä vain katsella kansikuvia?

Kommentoikaa!

Kommentit (7)

Vierailija

Tänne voisi tulla vaikka "nettilehti", jonka voisi lukea vain täältä eikä sitä myytäisi kaupoissa. Ennen julkaisemattomia sarjoja siihen

Mutta kirjastoon pitää päivittää useammin Iines-lehtiä, sillä nyt kun on vuoden kolmas numero niin ennen sitä uusin oli viime vuoden marraskuulta.

Vierailija

Kirjastossa voisi näyttää vanhempien akkareiden kansia. Samoin teema-taskareiden. Tietolaarissa ei ole paranneltavaa.

Vierailija

No, ensinnäkin, kirjasto ei ole tietolaarissa. Toiseksi, jos akkareita voisi lukea kirjastossa, niin silloinhan ei tarvitsisi maksaa Akkraeista. Ja silloin tekijät eivät saisi heille kuuluvaa korvausta.

Vierailija

Voi tuota otsikko poloista, miksi sinusta onkaan noin kamala väännetty...

Tosiaan, kirjastohan ei ole tietolaarissa, vaan ihan itsenäisenä. Kirjastossa olisi kyllä aika paljon parannettavaa, mutta eipä se minusta kovin huono ole. Tosin eipä siitä minulle paljon iloa ole, kun en sitä mihinkään ole käyttänyt - ja en varmaan paljoa käytäkkään.

Joskus ennen kuin se aukesi, odotin sitä tosi paljon, mutta auetessaan se sitten oli pienoinen pettymys. Vai oliko joku muka kuvitellut sitä tuollaiseksi, mitä se nyt ulkomuodoltaan/sisällöltään on? Minä ainakin kuvittelin sen toisentyyppiseksi. Nykyään sillä kirjastolla ei ole minulle mitään sen kummempaa tarkoitusta. Enhän minä tällä foorumilla muuta teen, kuin kirjoitan tähän foorumiin, ja blogeihin kommentoin.

Mutta ehkä kirjaston käyttäjien kannalta sitä voisi kyllä parannella.

Sami-96

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

JO€ POIKA $INGAPOR€$TA kirjoitti:Ei ainakaan mitään sarjojen lukumahdollisuutta. Siinä menee keräilyn ilo.

Näinhän se on. Sen takia sellaista ei varmasti tulekaan. Mutta voishan tälle sivulle aina kerran kuukaudessa tulla luettavaksi jokin tarina.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat