Aku Ankka-Lehti

Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Onko Aku Ankka-Lehti liian lyhyt vai pitäisikö sitä pidentää tai julkaista useammin niitä 52-sivuisia Akkareita?

Sivut

Kommentit (18)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mortti ja Vertti kirjoitti:Onnea 6600:sadasta viestistä sami-96!

Eiköhän tuo mene täysin jo Offiksi. Todella monta turhaa viestiä ja tripla- sekä tuplapostausta olen sinulta tänäänkin nähnyt. Vastaa aiheeseen, äläkä chattaa ja puhu ainoastaan sivuseikoista!!

Aku Ankka-lehti on aika sopivan pituinen. Kuten Sami sanoi, lehti on aina kalliimpi, mitä enemmän sivuja on. Tavallinen lehti maksaa 2€ ja 52-sivuinen jotain 2,90€. Siitähän tulisi vuodessa yli 45€ enemmän hintaa. Ei jokaisella olisi hintakorotukseen varaakaan. Tilaushintakin kallistuisi varmasti todella paljon.

Onhan niitä maita, missä lehti on paljon pitempi. Ruotsissa on samat 32 sivua, mutta esimerkiksi Italiassa on kai jotain 100 sivua, tuo Topolino siis. Toki esimerkiksi 52-sivuiseen mahtuisi enemmän sarjoja, ja se olisi hyvä, varsinkin jos sarjat olisivat sen veroisia.

Vierailija

Ihan sopivan kokoinen ja toistan sen mitä moni jo sanoi, elikkä jos se olisi aina 52-sivuinen, niin silloin se maksaisi enemmän.

Vierailija

Minusta se kyllä on jo ihan hyvän paksuinen. Mutta muistakaa aina se, että mitä tuuheampi se lehti nyt sattuu olemaan, sitä enemmän se maksaa. Niinhän ne 52-sivuisetkin Aku Ankka -lehdet maksaa paljon enemmän. Mutta jos tahtoo enemmän luettavaa, julkaistaanhan Aku Ankka-extraa ja Roope-setää. :^D Olen ihan tyytyväinen lehden nykyiseen kokoon.

Sami-96

Vierailija

Kyllähän se on ihan hyvä, mutta ei se haitaksi olisi jos se olisi semmoinen 52-sivunen.. Tottahan toki Aku Ankan hinta kallistus, mutta ainakin ois enemmän luettavaa.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Lainaus:
RE:Aku Ankka-Lehti

Sami-96 - 10.04.09 03:15 (ID 298075) Minusta se kyllä on jo ihan hyvän paksuinen. Mutta muistakaa aina se, että mitä tuuheampi se lehti nyt sattuu olemaan, sitä enemmän se maksaa. Niinhän ne 52-sivuisetkin Aku Ankka -lehdet maksaa paljon enemmän. Mutta jos tahtoo enemmän luettavaa, julkaistaanhan Aku Ankka-extraa ja Roope-setää. :^D Olen ihan tyytyväinen lehden nykyiseen kokoon. Sami-96

Olen samaa mieltä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat