kenellä on yli 35 taskaria, 2teema numeroa, 2 mini taskaria ja yksijumbo + NOIN 6 VUOSI KERTAA LEHTIÄ ja tän vuoden ekstrat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mulla on mutta onko jollain enemmän?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Joo-o. Toistan kisumisua, Kre-harpyijaa, djlordia, adzia ja kumppaneita, eli liian pitkä ja sekava otsikko, ei hyvä.

Ja sitten aiheeseen: minulla on nuo kaikki ja lisääkin, paitsi mini-taskarit, niitä en keräile. Duke Duckin kanssa jäin miettimään samaa juttua. Eikö jompalla ole ainuttakaan Roopea, kovakantista tai albumia?

Itselläni on

Vierailija

Duke Duck kyllä minulla on 1 kova kantinen 9 Roopea ja harkitsen uuden albumin ostoa mutta sitä ei löytyny kirjakaupasta.

Vierailija

Minulla on nuo kaikki ja paljon enemmänkin! Ei!, hetkinen ei minulla mitään minitaskareita ole, vihaan minitaskareita, ja ne ovat mielestäni vain hetkellinen tekemällä tehty "villitys".

Vierailija

Minulla on reilusti yli 35 Taskaria, reilusti yli 2 Teemaa, 1 Jumbo, yli 10 vuoden Akkarit mutta vain yksi Mini-Taskari eikä yhtään Ekstraa.

Vierailija

Tukedi kirjoitti:Minulla on reilusti yli 35 Taskaria, reilusti yli 2 Teemaa, 1 Jumbo, yli 10 vuoden Akkarit mutta vain yksi Mini-Taskari eikä yhtään Ekstraa.

mul on ainakin 300 aku ankka lehtejä ja kirjoja.

PS liian pitkä otsikko

Vierailija

Kuules nyt,tuo otsikko ei ole mikään paras.Ja kyllä on enemmän. On n.60 taskarii suunnilleen 4 vuosikertaa(melkein) 3 minitaskaria,4 teemaa 8 Ekstraa ja 1 jumbo 2 satasivusta ja muutama muu juttu.

Vierailija

jomppa99 kirjoitti:Duke Duck kyllä minulla on 1 kova kantinen 9 Roopea ja harkitsen uuden albumin ostoa mutta sitä ei löytyny kirjakaupasta.

Albumeita saat lähimmästä marketista. Ankkalinnan nokkamies kannattaa ostaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat