kuka käyttää vuodessa yli kaks sataa akkareihin

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mä en ite tiiä ku e oo keräilly ku jotain puol vuotta

Sivut

Kommentit (139)

Vierailija

En ole kauheissa rahoissa,varsinkin kun maskan kaiken paitsi akkarin itse. Viime vuonna meni aika paljon rahaa julkaisuihin. Arvioisin äkkiseltään että yli 300€. Tänä vuonna en ole kuitenkaan käyttänyt kauheen paljoa rahaa julkaisuihin, olen sijoittanut muihin tavaroihin. Olen kuitenkin ostamassa pari kovakantista ja divarissa pitäisi käydä joten äkkiä voi mennä paljonkin rahaa. Varsinkin kesällä tulee lisää rahaa, jtoen on varaa sijoittaa akkareihin.

Vierailija

Ehkä vuodessa menee noin 20 e ! En todellakaan osta paljon julkaisua. Vaarini ja Mummuni hoitaa taskaripuolen mutta itse en paljon muuta ostakkaan.

Vierailija

oon keränny neljä vuotta ja rahaa menny noin 700-800euroa,

koska kerään mini taskarii,aku ankan taskukirjaa,aku ankan lehteä,

roope-setää,Don Rosan kovakantisii ja ankantekiät sarjaa niin sitte vielä satasivuiset.

Vierailija

Kyllä menee, ja sijoitusmielessä olen liikenteessä, kerrytän omaa kokoelmaa ja kirjamessuilla meni jo kevyesti tuo 200 euroa joten siitä voi laskea, rahanhaaskausta se ei ole todellakaan! Nykysellään sitä ostaa taskarit yksittäiset Akkarikirjat siinähän se, en ole myynyt ainuttakaan opustani eteenpäin. Divareissa en ole käynyt pitkään aikaan, siellä tekee useinkin edeullisia löytöjä. Jos säästää haluaa kierrelkää divarit läpi.

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Jomppa99, rajoita vähän keskusteluiden tekemistä, Keräily-osionkin ensimmäisellä sivulla on 5 keskustelua, jotka ovat hieman turhia, jotka olet tehnyt tämän päivän aikana. Se on liikaa.<br />

<br />

Judoka kirjoitti: Se saattaisi, tai olisi jo rahantuhlausta.

Ei minun mielestäni. Aku Ankka on sijoituskohde, ja aina ostetut tuotteet saa myytyä eteenpäin, ja jos divarista ostaa, niin ei häviötäkään paljoa tule, vaan melkein ostohinnalla saa eteenpäinkin myytyä.<br />

Kyllä tuo summa menee helposti rikki. Nyt viimeisen vuoden aikana on mennyt ainakin 850&euro;, johtuen kirjamessuista, neljästä divarikierroksesta ja todella monista yksittäisostoksista. Kovakantiset maksaa reilusti, ja niistä tuo summa on paljolti kertynyt. Toki lopuujen taskukirjojen, lehtien, ja Roope-setien hankkimiseenkin on paljon rahaa mennyt.

samatsanat

Vierailija

Judoka kirjoitti: Se saattaisi, tai olisi jo rahantuhlausta.

No ei kyllä olisi! Akkarit ovat arvokkaita. Jos maksaa nyt 100€ 1 taskarin 1 painoksesta(okei se on varmaan 3x kalliimpi)

Niin saa siitä 20 vuotta myöhemmin melkein 10x hinnan! Akkarit eivät ole rahantuhlausta!!!!!! Minun mielipiteeni.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat