Suosituimmat Aku Ankka-Nettisivujen pelit?

Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Mitä pelejä pelaatte näillä sivuilla eniten?

Itse pelaan Trampoliinipuhallusta, mutta en ole kovin hyvä siinä.

P.S mikä on tuo kultaryntäys? Oon ollut näillä sivuilla melko aktiivisesti mutta en vieläkään tiedä mikä se on :):)

Kommentit (8)

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

kamuli kirjoitti:Kaikki on ihan hyvii, mut se on tylsää, kun ei ole vastustajii Taikaviittapelissä.

Minäkin olen jo pitkään ihmetellyt koska aina kun klikkaa taikaviittapleissä tuota "Pelaa"-nappulaa, niin peli ilmoittaa jotain että ei ole muita pelaajia:):)

Vierailija

Kultaryntäys meni jo, ei sitä ole ollut pitkiin aikoihin. Eikös se joskus huhtikuussa loppunut? Eli siitä on kohta vuosi. Siksi harmittelenkin, kun ei tullut sitä mitalia myöhäsen rekisteröitymisen takia.

Mutta en osaa päättää mit peliä pelaisin eniten, kun en niistä mitään pelaa.

Sami-96

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Sami-96 kirjoitti:Kultaryntäys meni jo, ei sitä ole ollut pitkiin aikoihin. Eikös se joskus huhtikuussa loppunut? Eli siitä on kohta vuosi. Siksi harmittelenkin, kun ei tullut sitä mitalia myöhäsen rekisteröitymisen takia.<br />

Mutta en osaa päättää mit peliä pelaisin eniten, kun en niistä mitään pelaa.<br />

Sami-96

ps. Sami-96, mun on jo pitkään pitänyt kysyä, että mikä tuo hahmo on joka on tuossa profiilikuvassasi?

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mun mielestä Karhukoplan trampoliinipuhallus on paras peli näil sivuil. Eiks se Samin profiilikuvan hahmo oo Ankanpoikien ope.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat