Topiccien vähyys

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Huomasin, että uusien topiccien määrä on vähentynyt. Sivustolla pyörii vain samoja topicceja. Aina pari uutta löytyy, mutta ovatko muut huomanneet saman ilmiön?

Kommentit (14)

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Se on vaan hyvä, jos uusien topiccien määrä on vähentynyt!! Nimittäin siinä ei tosiaan ole mitään järjkeä, jos joka päivä tulee 10-15 uutta topiccia. Tälläkin hetkellä niitä on jo melkein 12 000. Tarpeellisia niistä on ehkä 1 000.

Kun tekee topiccia, niin on käytettävä JÄRKEÄ. Niitä ei tehdä mistä sattuun tai hutiloiden.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Jep.Sori kun laitoin niitä topiccien esim:ne taikaviitta jutut.Olin sillo vähän innostunu ja vasta rekisteröitynyt.

Vierailija

Joo,olen huomannut. Vasta rekisteröityneet tekevät kaikkia tyhmiä tusina topiceja ajattelematta että semmoinen voisi olla. Lempihahmo kyselyitä on ainakin 100. Kirjoita sillä sun tällä leikkejä on vissiinkin 50. Olen huomannut että ennen oltiin paaaaljon ankarempia niitä kohtaan ketkä sattuvat tekemään saman topicin mikä jo on. Ennen oli myös paaljon parempia keskusteluja mutta niitä ei jostain syystä saa nostaa vaan se on kiellettyä. Toivon että ylläpito alkaisi poistaa niitä "tusina topiceja" ja jättäisi vain alkuperäiset topicit.

Jis tuota ei ikinä tapahdu,uudet vatarekisteröityneet tarkistaisivat että ONKO TÄMMÖINEN TOPIC JO TEHTY! Alkaa pikkusen pännii että kaikki ketkä ovat tehneet tusina topicin saavat toisten käyttäjien haukut päälleen. Kaikkea ei voi tietää ja kaikki on varmana tehneet ainakin yhden topicin mitä on pari lisää.

Vierailija

"Alkeis", hyi hyi... :D Kiroilu on tuhmaa ja siitä saa helposti bännit! ;)

Huomasin, että uusien topiccien määrä on vähentynyt. Sivustolla pyörii vain samoja topicceja. Aina pari uutta löytyy, mutta ovatko muut huomanneet saman ilmiön?

Hyvä vaan. Yhdenkin päivän aikana tehdään usein lähes 20 topicia, joista noin 2 on vain järkeviä. Turhia leikkejä, kuten "kirjoita korvillasi" ja "mikä tulee edellisestä mieleen..." tehdään melkein päivittäin. Herranen aika lopettakaa jo niiden tekeminen! Ne eivät liity pätkän vertaa Aku Ankkaan ja muutenkin ovat typeriä. On ihan ok jos on yksi tai kaksi leikkiä, mutta jos niitä tehdään päivittäin lisää! Haluatteko keskustella mielummin täällä enemmän Aku Ankasta vaiko leikkiä? Pallo on teillä...

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hyviä vastauksia tähän topiciin! Olen samaa mieltä varsinkin Mac Duckyn kanssa asiasta. Leikit eivät kuulu Aku Ankka-sivulle, tai jos välttämättä niitä pitää täällä olla, niin edes pulinoissa sitten.

Vierailija

onhan ne vähentynyt, mutta parempi vaan, joskus huonoimpina aikoina jos oli pari tuntia pois koneelta nii on jo ihan ulkona siitä mistä puhutaan

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Miil... kirjoitti:onhan ne vähentynyt, mutta parempi vaan, joskus huonoimpina aikoina jos oli pari tuntia pois koneelta nii on jo ihan ulkona siitä mistä puhutaan

Niinpä, itsekin kun en kesällä kauheasti koneella ollut, niin piti aina kysyä, että mistä jotkut aikan puhuvat täällä. Toivottavasti ei niin kovaa viestimäärää tänä kesänä tänne tulisi.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:Kiroilusta ei saa bännejä, jos sensuroi kohdat...

Ainakin viestit poistetaan. Oletkin keräillyt vanneja aika ahkerasti viime aikoina:D.

Topiccien vähyys on vain ja ainoastaan hyvä asia. Eikä sellaista kyllä ole täällä havaittavissa. Joka päivä tulee parisenkymmentä turhaa topiccia, joista pari kolme viikossa on sillä tasolla, että niitä ei tarvitsisi poistaa. Modeja kyllä tarvittaisiin, mutta kysympä yhden jutun: Kuka jaksaa moderoida tätä foorumia? Itse en ainakaan jaksaisi. Joutuisi tyjentämään suunnilleen 80% kaikista topiceista ja joka päivä tulee vain uusia turhia topicceja. Joaksiesta turhasta topicista pitäisi antaa tekijälle esim. parin tunnin porttari ja useammasti vastaavasti sitten vähän enemmän.

-Salw

Vierailija

Meinaatko sitten sitä, että koko ajan pitäisi tulla uusi topic? Ei foorumi niin toimi! On hyvä jos vanhat, suuren aihealueen kattavavat topicit säilyy näköetäisyydellä, ettei niistä tule taas ja taas uutta.

Sehän olisi nyt mahtavaa, jos väki olisi tajunnut että ei tartte aina tehdä uutta topiccia. Voi niitä vanhojakin käyttää! Sitäpaitsi - jos haette ihmisten mielipiteitä foorumeilta, kannattaa katsoa vanhoja topicceja, niissä on paljon vastauksia. Siis paljon mielipiteitä. :^D

On toinen asia, jos tekee topiccia jostain uudesta asiasta, josta ei vielä ole topiccia. Pitää vain muistaa katsoa, ettei löydy ns. "emo"-topiccia, joka kattaisi senkin aiheen. Näin säästyisi taas tilaa. Jotkut tekee asioita ympäristön hyväksi, niin miksipä ei jotkut foorumeiden hyväksi. ;^D

Sami-96

Vierailija

Kuten onkin käynyt jo ilmi, topiccien tekemisen hidastuminen on vain hyvä asia. Säästytään turhilta topiceilta. En tähän oikein muuta keksi, kun nuo aikaisemmat viestit jo kaiken tarvittavan kertovat.

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Minun mielestä se on juuri hyvä, että niitä topicceja ei tule jatkuvasti! Koko ajan tulee niitä leikkejä kuten "Kirjoita päälläsi" (kohta varmaan tulee "Kirjoita silmilläsi".) Ja Mac Ducky puhuu asiaa! Olen hänen kanssaan samaa mieltä. Joten tarkistakaa aina, että onko samaa topiccia olemassa, ja älkää tehkö heti semmoista topiccia, mikä ensimmäisenä päähän juolahtaa! Laatu on tärkeämpää kuin se, että keksii jonkun topicin ensimmäisenä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat