Walt Disney ja Euroopan taide -näyttely

Oletko käynyt siellä? Minä kävin siellä eilen ja se oli todella mielenkiintoinen ja hauska. (Perustele)

Kommentit (8)

Vierailija

Olin siellä pari viikkoa sitten luokkaretkellä. Oli paljon tietoa leffoista. Kaupasta en ostanut mitään koska siellä oli niiin kallista(ja sai ottaa vain 10€ korkeintaan). Ihan kiva näyttely,itse en oikein tykännyt. Liian lyhyt :´(

Vierailija

Liityn Tapsan ja Samin mielipiteeseen: Miksi on aina kaiken oltava Hesassa? Miksei missään muualla, kuin suurissa kaupungeissa?!

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Juu, kävin tuolla Hollantilaisten Mestareiden tapaamisen yhteydessä Ankka313:n kanssa. Ihan mukava näyttely, varsinkin Lumikki ja Seitsemän Kääpiötä-elokuvan Oscar-patsas sekä joitakin piirroksia vanhempiin Disney-elokuviin. Toki olin odottanut ehkä hiukan Disney-pitoisempaa näyttelyä, mutta mikäs siinä, kun näyttely oli kuitenkin lapsille ilmainen. : )

Vierailija

Hyvä että perusteluja pyydetään!

Minä en ole tuolla vielä käynyt, ja tuskin käynkään, koska en edes tiedä missä se on. Ja sitten kun sekin pointti selviäisi, kävisi ilmi että se on jossain Turussa, Tampereella tai Helsingissä, minne on täältä aivan liian pitkä matka - pelkästään tuollaiseen menoon.

Sami-96

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Minulla on tismalleen sama mielipide, kuin Samilla. Ensinnäkään en tiedä missä se on, ja toiseksi kun selviää missä se on, se on jossakin Helsingissä tai Tampereella, josta on täältä aivan liian pitkä matka.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat