Twilight

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletteko lukeneet sarjaa? Kuinka päädyitte sitä lukemaan?

Mitä mieltä olitte ja mistä piditte/ ette pitäneet? Miksi?

Mä oon täys fani, vaikkenb aluks ees uskonu, että pitäisin koko sarjasta. KÄaveri pakotti lukeen ja onneks pakottikin. Koukussa oon ja oon lukenu kaikki kirjat pariinkin otteeseen!

Mielipiteitä ja kommentteja arvostetaan! :P

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Oon lukenu kaikki muut paitsi aamunkoin. Kaveri ehotti ja kuulosti aluks tylsältä, mut jäin kyll koukkuun. nyt oon täys fani.

Vierailija

kaveri ehotti.Nyt huomaamattanikin puhun siitä.

pidän rakkaustarinasta toimii hyvin. en pidä Bellan ilmeistä elokuvissa.

Vierailija

Olen lukenut ne kaikki. Ne on aivan ihania kirjoja! Kavereiden kerrottua kirjoista luin ne kaikki ja nyt omistankin ne kaikki. Aamunkoi ja Houkutus on parhaat. Henkilöistä parhaat on Alice, Rosalie, Emmett, Bela ja Renesmee. Tyhmin tyyppi on ehdottomasti Jacob. Se vaan sotke kaikkea... tai siltä se tuntuu:D

Minusta Twilightit onb parhaat kirjat mitä olemassa on. Olen lukenut Houkutuksen ainakin 15 kertaa ja muut kirjat kuusi tai seitsemän kertaa. Ne on aivan ihnania kirjoja

Parhaita kohtia omasta mielestäni ovat mm. Kun; Bella sai Edwardilta varmistuksen että tämä on vampyyri, Bellan ja Edwardin häät, kuvaus Esmensaaresta, kun Bellasta tuli vampyyri, kun Bella joi ihmisenä verta, kun Bella hyökkäsi Jacobin kimppuun, kun Renesmee näyttää omia näkyjään, Emmetin ja Bellan kädenvääntö, kun Bella menee ensimmäisen kerran käymään Cullenien talossa, kun Alice varastaa kanariankeltaisen Porchen Italiassa, kun vastasyntyneet tulevat, kun Volturit tulevat, kun Volturit lähtevät noloina pois vanhalta baseball- kentältä ja miljoona muuta kohtaa.:D

*Nöösi, nauru naamalla*

Vierailija

(Nyt, arvon Houkutus-/Twilight-himofanit, simmut kiinni, kritiikkiä tulossa :'D)

Niin, Houkutus-sarja ... jos päähenkilönä olisi joku vähemmän ärsyttävä, epämielenkiintoinen ja Mary Sue kuin Neiti "Bella" Swan, voisin sanoa kirjojen olevan hyviä. Sivuhenkilöt pelastavat jonkin verran henkilökaartien laadusta, kuin myös tiettyjen kohtauksien kuvailu kirjojen tasosta :p

Mielipiteeni Twilight/Houkutus-elokuvasta tiivistyy neljään sanaan: suurimmaksi osaksi naurettavaa kuraa. New Moon/Uusikuu taas on parempi leffa kuin sarjan edellinen, muttei vieläkään erityisen hyvä.

Vierailija

Viiru.

Leffat ovat huonompia kuin kirjat. Siis koskien nyt nimenomaan Twilight sarjaa. Lue kirjat niin tajuat kuinka hyviä ne ovat. Moni kavereistani jotka ovat nähneet elokugvat ovat todenneet että kirjat ovat miljardeja kertoja paremmat.:D

*Nöösi, nauru naamalla*

Vierailija

Mun lempilause Twilightissä on: "Ja niin leijona rakastui lampaaseen" ? Ihania kirjoja. Ja se on Houkutuksessa hyvä kun ne pelaa baseballia ja bella ihmettelee vieressä : DD Ja Edwardin pelastukset Houkutuksessa, varsinkin se Tylerin automoka, se oli hyvä.. : D Sit mä oon itku kurkussa ja henki pihisee kun luen sitä kohtaa Houkutuksessa kun Bella on siellä Jamesia vastaan ja on kuolemaisillaan. Ja Edward "pelastaa" sen ?

Vierailija

Super, ei pahalla, mutta katso ensin kumpi topicci on tehty ennemmin. Tässä tapauksessa olet "väärässä". Totta, tälläinen on jo, mutta tämä topic on tehty aiemmin.

Vierailija

Olen lukenut kaikki kirjat ja katsonut molemmat elokuvat. Twilight on maailman paras kirjasarja. Ensialkuun ajattelin, että se on aivan huono sarja. En edes olut lukenyut kirjoja, mutta sitten kun olin lukenut ensimmäisen kirjan, hotkaisin kaikki muutkin ja huomasin, että se on aivan ihana sarja.

Minulla on kaikki kirjat ja houkutus englanniksi sekä molemmat elokuvat dvd:nä.

Lempikohtani on: Kun Bella einsikerran herää vamppyyrina. Se on jotenkin niin ihana kohta.

Vierailija

Sarja vaikuttaa mielenkiintoiselta, jonka vuoksi aioinkin lukea sen, kunhan ennätän. Lukemista on nyt niin paljon. Siskolla on kaikki neljä osaa kyseiseen sarjaan.

En ole nähnyt elokuva-versioitakaan kahdesta ensimmäisestä, vaikka siskolla on.

Joskus pitää nekin katsoa sitten.

OP kuittaa.

Vierailija

Twilight on todella hyvä sarja. Olen lukenut kaikki kirjat, jotka on suomennettu (En Keskiyön aurinkoa, jonka raakile on julkaistu englanniksi netissä). En ymmärrä, miksi kaikki haukkuvat Aamunkoin viimeistä osaa. Minusta se on hyvä.

En ole katsonut elokuvia, mutta aion kuitenkin katsoa. Kuulemma Robert Pattinson ei ole niissä kovinkaan hyvä Edward. Okei, hän on mainosten perusteella ainakin vähän...öö...outo.

:)Ninnu

Vierailija

Lainaus:
Re: Twilight

Ninnu - 31.03.10 04:54 (ID 497233)

Twilight on todella hyvä sarja. Olen lukenut kaikki kirjat, jotka on suomennettu (En Keskiyön aurinkoa, jonka raakile on julkaistu englanniksi netissä). En ymmärrä, miksi kaikki haukkuvat Aamunkoin viimeistä osaa. Minusta se on hyvä.

En ole katsonut elokuvia, mutta aion kuitenkin katsoa. Kuulemma Robert Pattinson ei ole niissä kovinkaan hyvä Edward. Okei, hän on mainosten perusteella ainakin vähän...öö...outo.

:)Ninnu

Keskiyön aurinko? Mikä se on? Onko minulta jäänyt jotain välistä? Minä luulin, että kirjoja on vain 4.

Ihan vihjeeksi, Ninnu: Elokuvat ovat paljon huonompia, kuin kirjat. Minä ainakin olin kuvitellut Edwardin paljon kauniimmaksi. Ja Rosalie ei ole niin kaunis, kun kuvittelisi. Mutta elokuvat ovat silti hyviä. Kannattaa katsoa. :)

Minustakin Aamunkoin viimeinen osa on kaikista paras. Miksi kaikki aina ihmettelevät ja haukkuvat sitä? o_O Se on paras osa Aamunkoista ja muutenkin koko saagasta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat