guitar hero

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

pelaatteko guitar heroa? kuinka hyvii ootte? ite pääsen expertil trought the fire and flamesin.

Kommentit (12)

Vierailija

Meillä on kolmonen. Pelaan mediumilla(X))ja pääsen sillä sen Slayerin biisin jonka nimee en muista koska en oo pitkään aikaan soittanu! =D Hardilla pääsen vaan ekasta setistä pari biisii.

Vierailija

Onhan mul toi Legends of rock. Tylsä peli katottuna että jos haluaa soitella kitaraa niin oikeallakin kitaralla pystyy. Kun taas tuolla muovisessa ¨sähkökitarassa¨ on 5 painiketta plus valikko hommat. Vai eikö sinulla ole varaa kitaraan tai sähkökitaraan? Miten olet pystynyt ostaan kauheen kalliin GH-¨leikkikitaran¨. Kun nykyään ihan sähkökitara paketteja johon kuuluu vahvistin kitara ja sen semmosseet saa hinnalla 80€-7000€. Ei kovinkaan kalliit.

t. vanha kunnon RELA

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Moi! Itselläni ei ole Guitar Heroa mutta parilla kaverillani on.

Olen pelannut kyseistä peliä melko paljon, mutta en ole erityisen hyvä siinä. Olet varmasti tosi hyvä siinä sillä minä tiedän tuon biisin ja varsinkin Expertillä se on todellaaaa vaikea:):)

Vierailija

itselläni on gh 2, gh 3 ja gh world tour ja olen mennyt kaikki laulut gh 3 : ssa mediumilla ja hardilla. Expertillä olen mennyt kaikki muut paitsi slayerin biisin ja bonus laulut onko jotain vinkkejä siihen. En ole soittanut easyllä yhtäkään laulua. kaikki muut omat guitar heroni olen mennyt melkein läpi kaikilla vaikeusasteilla.

Vierailija

Saimme veljeni kanssa viime jouluna Guitar Hero world tourin ja siintä lähtien olen sitä pelaillut.

Vaikein taso, jolla pääsen biisejä läpi on Hard, mutta pelaan silti vaikeimpia biisejä mediumilla.

Parhaat biisit tai oikeastaan helpoimmat ovat Linkin park - what i've done, Bon Jovin - Livin' on a prayer, Michael Jackson - Beat it, Muse - assasin, Jimmy eat world - the middle ja Motörhead - overkill, myös metallican trapped under ice on helppo ja viellä hyvä biisi (:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat