Onko nimimerkkiä mahdollista muuttaa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ei ole mahdollista, viime vuonna vielä pystyi, kun ylläpito ei ollut laittanut estoa siihen, ettei pysty vaihtamaan. Jotkut vaihtoivatkin nimeään.

Kommentit (10)

Vierailija

kisumisu98 kirjoitti:Ei voi,minusta. Miksi haluaisit vaihtaa Miil...? Tuo on hyvä nick sinulle.

kiitos, keksin sen vain hätäisesti, kun oli vähän kiire ja olin rekkaamassa aku-sivuille, mielessäni tosin olisi parempiakin, tuo on ehkä vähän outo, siksi kysyin..

Vierailija

Ja vielä toistoa: Sitähän siis pystyi vaihtamaan, niin minäkin tein. Ennen kuin nimimerkkini oli SAMI-96, nykyisin tuo "sievempi" Sami-96, ei siis turhia isoja kirjaimia.

Sami-96

Vierailija

siis onko? olin huomannut että jotkut puhuivat että joku olisi vaihtanut nimimerkkiä, mutta onko se siis mahdollista, ja jos on niin missä sen voi tehdä?

Vierailija

Niin tietääkseni ei voi, viime vuonna siitä tuli oikee villitys..mikä olikin huono juttu.Vaikka jotku vaihtoi nimimerkkiään niin se vanha näkyi kyllä jos oli tehnyt keskustelun, tai vastannut siihen viimeiseksi, joskus se hämäsi.

Vierailija

Ei voi vaihtaa, mutta joskus viime kesän alussa pystyi vielä vaihtamaan. Olisin itsekkin taannoin vaihtanut nykyisen "Scoore McDuck":n "Scrooce McDuckiksi". Eli minulla meni rekisteröitymis-tilanteessa tuo r-kirjain vähän väärään väliin. Sillä Roopehan on englanniksi Scrooce EIKÄ Scoore. Vai mitä?

Vierailija

Eipä sitä kai enää voi vaihtaa, mutta ei se silloinkaan ollut tarkoituksellista, että nimimerkin pystyi vaihtamaan(?), sillä kun vaihtoi salasanaa, pystyi vaihtamaan nimimerkkiä. Itse menin silloin typeryyksissäni laittamaan kaiken isolla, joten vaihdoin sen silloin kunnolliseksi, eli minkälainen se on nyt

<---------

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ei sitä tosiaan enää ole mahdollista vaihtaa, kuten edellä on jo moni käyttäjä todennutkin. Mutta minäkin vaihdoin profiilini nimimerkin silloin kun se oli vielä mahdollista.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat