Hakkerointia?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis katsokaapas null123123:n profiilia. Hänellä on karhukoplan trampoliinipuhalluksessa mitali 'olet hessun veroinen veikko'. Mutta Karhukoplan tarampoliinipuhalluksen toplista sanoo, että null on paras sen pelaaja, joten hänellähän pitäisi ollla tramppapuhalluksessa ykkösmitali MITÄ IHMETTÄ?

Kommentit (10)

Vierailija

Nojaa itse olen huomannut että tuo mac duckyn profiili on jotenkin sekaisin. (Ainakin minulla.) Se näyttää että mac duckyllä on nolla viestiä ja nolla mitallia eikä se näytä liittymis päivää nimenä ei ole mac ducky vaan joku aivan muu ja kun sitä klikkaa tulee oma profiili.o.O Ps:Taitaa olla vanha jutu jos joku on nähnyt mac duckyn profiilin sellaisena mutta ajattelin silti mainita.

Vierailija

Jeps välillä MaDin profiilikuva on ollut musta silhuetti ja outo numerolitania siinä nickin kohdilla, sitten vain joku on sanonu sitä MaDiksi ja tietää siis.

Ja se musta silhuetti on vastanutkin siten että ois MacDucky.

Joten keno don rosa on kyllä oikeassa.

Vierailija

keno don rosa kirjoitti:Nojaa itse olen huomannut että tuo mac duckyn profiili on jotenkin sekaisin. (Ainakin minulla.) Se näyttää että mac duckyllä on nolla viestiä ja nolla mitallia eikä se näytä liittymis päivää nimenä ei ole mac ducky vaan joku aivan muu ja kun sitä klikkaa tulee oma profiili.o.O Ps:Taitaa olla vanha jutu jos joku on nähnyt mac duckyn profiilin sellaisena mutta ajattelin silti mainita.

Minulla on aivan sama juttu. Ensiksi en tajunnut sitä mutta sitten.

Ja olen huomanut tuon null jutun. Hakkeroija. :( ;(

Vierailija

kisumisu98 kirjoitti:

keno don rosa kirjoitti:Nojaa itse olen huomannut että tuo mac duckyn profiili on jotenkin sekaisin. (Ainakin minulla.) Se näyttää että mac duckyllä on nolla viestiä ja nolla mitallia eikä se näytä liittymis päivää nimenä ei ole mac ducky vaan joku aivan muu ja kun sitä klikkaa tulee oma profiili.o.O Ps:Taitaa olla vanha jutu jos joku on nähnyt mac duckyn profiilin sellaisena mutta ajattelin silti mainita.

<br />

Minulla on aivan sama juttu. Ensiksi en tajunnut sitä mutta sitten.<br />

<br />

Ai jaa, minulla sen proffa näkyy ihan normaalina. Ehkä joku häiriö.

;)

Vierailija

Tästä on jo keskusteltu, ja itsekin sanoin silloin tuosta nullista että se on hakkeroija, mua ihmetyttää ylläpito kun ne ei sitä poista..aiemmin siellä kans oli hakkeroijia, jotka kyllä poistettiin.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Se on joko bugi, tai sitten käyttäjä on jotenkin päässyt hakkeroimaan sitä peliä. Monta kertaa on ollut kärjessä joku "väärillä" pisteillä. Yleensä ylläpito poistaa sellaiset sieltä, mutta vielä ei ole poistanut.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

MAMMONA kirjoitti:

kisumisu98 kirjoitti:

&lt;br /&gt;<br />

Minulla on aivan sama juttu. Ensiksi en tajunnut sitä mutta sitten.&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

<br />

Ai jaa, minulla sen proffa näkyy ihan normaalina. Ehkä joku häiriö. <br />

;)

Samoin itselläni se MaDin profiili näkyy ihan tavallisesti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat