Voittaja?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis kuka voitti tämän Galleriakisan "Akun työt"? En osaa katsoa sitä, joten voisitteko auttaa minua, niin osaisin katsoa vastedeskin niitä voittajia.

Kommentit (11)

Vierailija

Jaaha, nyt on tainnut tulla Rozakulla pieni väärinkäsitys vain. Galleriassa ei siis ole mitään kilpailuja - paitsi joskus, esim. kansikuvan piirtokilpailu. Muita kilpailuja siellä ei ole kai ollutkaan.

Mutta ei joku sattumalta tietäisi, mitä tarkoittaa tämä: olen lähettänyt galleriaan kuvan nimeltä Cyborg-Duck. Sen ankallisarvo on ihan kummallinen. Se "arvosana-kuva" on sellainen, jota ei ole valittavissa sieltä alapuolelta arvosanaksi. Toivottavasti joku ymmärsi tuosta pälpätyksestä jotain, jotta pystyy vastaamaan. (Voit katsoa kuvan profiilistani.)

Vierailija

Tapsa99 kirjoitti:Aku Ankan taskukirja, se tarkoittaa sitä, että kukaan ei ole vielä äänestänyt sitä kuvaa. Silloin aina on semmoinen arvosana-kuva siinä.

Asia selvä. Kiitos paljon tästä valaistuksesta minulle tietämättömälle!

Vierailija

Minäkään en mistään kilpailusta Galleriassa tiedä, mutta tästä asiasta olisi voinut kysyä vaikka Off-Topicissa. Se on topic sellaisille asioille, jotka eivät tarvitse omaa topicciaan.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No mikäpä ei hitaasti etenisi näillä sivuilla? Ei kai niissä mitään palkintoa ole, vaan "Toimituksella on oikeus valita Ankallisgalleriaan ripustettavat kuvat".

Vierailija

Mikä ihmeen Akun työt -kisa? En ole kuullutkaan. Siellä on aina kyllä aihe-alueet, aina uusi, johon pitäisi piirrustuksen sen mukaan lähettää.

Sami-96

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat