Tulevat ankkajulkaisut

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Luin ilmestymiskalenteria, ja ilokseni huomasin, että mahtavia julkasiuja on vielä tänä vuonna tulossa. Ensinnäkin Don Rosan uusi kirja Kolmen Caballeron paluu ja muita don rosan parhaita ilmestyy syyskuussa. Aku Ankan juhlakirja tulee myös syyskuussa, se tulee tosin olemaan todella kallis, kuten mikin vastaava. Ankalliskirjasto 10 tulee lokakuussa, saa nähdä loppuuko ankalliskirjastot kymmenenteen osaan, kuten juhlasarjat, 10:ssä on aiheena ennätykselliset tarinat ja se sisältää mm. sarjat Lumottu papukaija, Maailman rikkain mies ja Kullankaivajien kilpailu.

Kommentit (10)

Vierailija

Noista julkaisuista ostan kyllä nuo taskarit, mini-taskarin ja tuon Rosan kirjan. Rosa on huippulempipiirtäjäni ja odotan innolla kirjaa koska kaikkia Rosan sarjoja en ole lukenut. Vain nuo jotka ovat kirjoissa olleet ja pari muutakin.

Tuo juhlakirjakin olisi hyvä mutta kun se on aina niin tavattoman kallis. Toivottavasti tulisi halvempia niin voisi ostaakkin.

Vierailija

Samppa kirjotti:Enpä ole kuullutkaan muuta kuin tuosta Aku Ankan juhlakirjasta,minkä jo omistan.

Miten voit jo omistaa sen jos se ei ole vielä ilmestynyt.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

antsu95 kirjoitti:VAU!On tulossa todella makeita Ankka-julkaisuja!!!!!

Niin on, ja se johtuu siitä, että Aku Ankka täyttää 75 vuotta tänä vuonna. Toivottavasti Taikaviitta-julkaisujakin tulisi, kun Taikaviitta täyttää 40 vuotta.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Itse tiedän ainakin nämä:

7.5. Ihan Ankkana: Aku Ankka 75 vuotta (kovakantinen)

15.5. Aku Ankan Taskukirja 353: Onnenonkija (tupla)

22.5. Aku Ankan Taskukirja 129: Joron jäljillä (uusintapainos)

29.5. Aku Ankan Satasivuiset 16

12.6. Teemataskari 20: Tuhat ja yksi työtä (Aku Ankka 75-v)

15.6. Jumbo 16

24.6. Sudenpentujen käsikirja: Ulos luontoon (uusintapainos)

26.6. Aku Ankan Taskukirja 354

10.7. Aku Ankan Taskukirja 355

15.7. Mini-Taskari 7: Aina valmiina

31.7. Aku Ankan Taskukirja 130: Tarua vai totta? (uusintapainos)

15.8. Aku Ankan Taskukirja 356

11.9. Aku Ankan Taskukirja 357 (tupla)

18.9. Kolmen Caballeron paluu ja muita Don Rosan parhaita

25.9. Aku Ankan juhlakirja (224 sivua)

7.10. Ankalliskirjasto 10

4.11. Aku Ankka: Parhaat palat 1960

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Itse en noihin enää keksi lisäämistä, tuon Rosa-kirjan nimi oli minulle yllätys. No, kuitenkaan en odota sitä kovinkaan innolla, taas julkaisu, mikä täytyy ostaa, mutta siinä ei ole mitään uutta luettavaa. Rosa ei kuulu lempipiirtäjiini, ja muutenkin olen jo kaikki Rosa-sarjat lukenut. Pelkkää rahanmenoa tuo minulle.

Eniten odotan tuota Ihan Ankkana-kirjaa, siinä kun on paljon ennenjulkaisemattomia huippupiirtäjien sarjakuvia. Myöskin tuo Aku Ankan Juhlakirja on varmaan mahtava. Onkohan se tyyliltään ja muodoltaan samanlainen kuin Mikki Hiiren Juhlakirja? Sen saa sitten nähdä...

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Akuhullu97 kirjoitti: Myöskin tuo Aku Ankan Juhlakirja on varmaan mahtava. Onkohan se tyyliltään ja muodoltaan samanlainen kuin Mikki Hiiren Juhlakirja? Sen saa sitten nähdä...

Juu, on samanlainen, mutta sinisen värin tilalla punainen ja tietenkin hiiren tilalla ankka.

Vierailija

Itsekin löysin nuo kirjat mutta en jaksanut kaikkia listata, onneksi djlordi jaksoi. Itsekin olen varmaan lukenut kaikki uuden Rosa kirjan sarjat, mutta taidan silti ostaa sen, koska Don Rosa on yksi suosikki piirtäjistäni ja mulla on kaikki aikaisemmat Rosa kirjat. Tuo Ihan ankkana ei oo yhtä kallis kuin Akun juhlakirja joka tulee maksamaan n. 50€ sen voisi ostaakin, kun se on vielä kovakantinen, itse uskon että akun juhlakirja on samanlainen kuin mikin juhlakirja, onhan nimikin sama.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat