Voittaako JYP mestaruuden?!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Nyt on menossa neljäs finaali ja tilanne on kahden erän jälkeen JYP:lle 3-2!Kumman luulette voittavan?!Minä JYP:n!

Canada malja tulee tänään Jyväskylään!!! :D (toivottavasti!)

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Itse kannustan Bluessia, jonka takia se, että JYP voitti on hyvä, koska Blues pääsee Champion Hockey Liigaan.

En ite aluks ees tienny tätä mutta meidän luokkalainen poika muistutti.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Henna_Duck kirjoitti:Nyt kävi niin, että JYP voitti mestaruuden, vaikka kyllä ne sen ansaitsivatkin. Kärpäthän voittivat jo viime vuonna.;D Vaikka itse Kärppiä kannatankin. <br />

Mutta se oli kyllä ihan epäreilua sillä pari päivää sitten Kärpät tekivät ihan sallitun maalin mutta se hylättiin!

Ei se mestaruutta ratkaissut, JYP olisi kuitenkin voittanut mestaruuden. Ensi vuonna taas uudestaan. JYPin pelaajat osaavat tehdä maaleja.

Vierailija

Kyllä Jyppihän voitti.... No en ole kummankaan joukkueen kannustaja joten tuo peli ei haitannut minua yhtään.

Vierailija

emppuT kirjoitti:Jyppi! Jyppi! Jyppi! Voittoon Jyppi!

Jes!!! JYPpi on viimeinkin suomenmestari. Kärpät tais kohdata paremman joukkueen. Parasta on, että JYPin kaikki pelaajat ovat suomalaisia, siis MADE IN FINLAND 100%. Ossi Louhivaara ratkaisi ottelun upeilla suorituksilla ja vei Tarkin 2 kertaa kaffille. Onnea JYP!

Vierailija

Karhukelmi kirjoitti:JYP ei ansainnut voittoaan... Tuomaristokin oli selvästi lahjottu, niin eihän tuosta mitään tule! BUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JYP alas, kun Kärpät tulee ylös!!!

Ei vai. Kärpät ei pärjää ilman ulkomaalaisia pelaajia, kuten Jonas Andersson, Daniel Corso, Justin Forrest ja vähän ulkomaalaista Josef Boumedienneä. Jyppi ansaitsi voiton ja hyvä niin.

Vierailija

the Roope kirjoitti:kärppä on paras!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sen ois pitäny voitaa!!! tuomarit oli selvästi jypin puolella. onneton peli oli. jyp ei ansainnut voittoa vaikka eräät niin väittävät. Tuomarit hylkäsivät yhden maalin kärpiltä,antoivat kärpille turhia jäähyjä ja jypille ei tullut melkein mistään jäähyä

Tuomarit olivat ajan tasalla, kuten pitikin. Eikä esim. Antti Aarnion 2(kampitus)+2(selästä taklaaminen)+10(käytösrangaistus) ollut turhia. Mitäs pelasivat niin rajusti.

Vierailija

Tälle aiheelle olisi voinut tehdä vaikka Jääkiekko-topicin (ellei sellainen jo ole).

Veikkaisin, että JYP voittaa mestaruuden, mutta ei se kuitenkaan vielä ihan varmaa ole (kun Kärpät on vastustajana).

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Kärpät voittoon! Ku viime vuonna, niin miksei ei tänä vuonna uudestaan? Kalpaki ois voinu voittaa jos se ois mahdollista.. Mutta, kotikaupunki voittaa, of course. Ja Jääkiekko-topic on jo olemassa.

Vierailija

Kärpillä on kyllä aika tiukat paikat!Jos ne mielii voittaa Suomenmestaruuden,ne tarvii neljä voittoo putkeen,JYP taas vaan yhden,joten kaikki merkit viittaa JYP:iin!

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat