Aku Ankka N:o 2 10.1.2007

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Nyt kaikki tuo Aku Ankan numero esille! En ymmärrä tuon viimeisen jakson idea. Se on yksisivuinen: "Hessu lentää lankaan" jakso. Mun mielestä siinä ei ole mitään hauskaa. Auttakaa mua ja kertokaa mikä siinä on ideana! O.o o.O

Kommentit (9)

Vierailija

Aku Ankan taskukirja kirjoitti:En minäkään välttämättä ihan ymmärtänyt, mutta kai siinä on sitten vaan ideana se, että Hessu luuli Pluton osaavan kirjoittaa, kun sen kopissa oli se viesti, että se oli Mikin ja Mortin kanssa ulkoilemassa. Ei ollut kovin hauska, ei.

Niinpä

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

djlordi kirjoitti:En nyt jaksa etsiä sitä, mutta jotkut tarinat ovat sellaisia ettei juonta aina ymmärrä. Myös tämänpäiväinen Gottfredsonin tarina oli vähän sellainen.

Hyvä, kun muistutit, että tänään tuli Aku Ankka. Tuossa Tex Willeriä lukiessa ihan unohtui. ;D Voisi tuossa iltasella lukaista.

Itse tuosta kysymyksestä: En voi sanoa mitään, koska en parhaallakaan munkilla löytäisi kyseistä Aku Ankkaa, ei mitään hajua missä se on. Varmaan sekalaisessa Akkarikasassa tai lipaston laatikossa. Ja kannet on 50 prosentin mahdollisuudella irti.

Kuulostaa minusta hauskalta, Hessu luulee, että Pluto osaa kirjoittaa! :D

Vierailija

En minäkään välttämättä ihan ymmärtänyt, mutta kai siinä on sitten vaan ideana se, että Hessu luuli Pluton osaavan kirjoittaa, kun sen kopissa oli se viesti, että se oli Mikin ja Mortin kanssa ulkoilemassa. Ei ollut kovin hauska, ei.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

En nyt jaksa etsiä sitä, mutta jotkut tarinat ovat sellaisia ettei juonta aina ymmärrä. Myös tämänpäiväinen Gottfredsonin tarina oli vähän sellainen.

Vierailija

jonzkuaku kirjoitti:No noitahan on. Yleensä nuo yksisivuiset eivät kovin hauskoja ole. Ikävä kyllä.

Yleensä ne kyllä ovat, varsinkin Taliaferron ja Gonzalesin. Ne pitää vain tajuta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat