Akun uusi auto

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jos 313 menisi rikki, niin minkälainen auto Akulle tulisi? Arvailkaa, tai keksikää itse.

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

djlordi kirjoitti:Kyllä Roope parituhatta antaa uuteen autoon...Jos ei niin sitten Aku korjaa sen vaikka itse, tai vie vaikka Pellelle.

Vähän epäilen vastaustasi....Näet, Roope ei aina ole niin antelias! Kai sen tästä vaakusta voisi luulla. Mutta nyt asiaan! 313 kyllä täytyisikin pitää, se on ihan paras. Niinhän Iineskin on sanonut Akusta ja 313:sesta "Te sovitte niin yhteen". Mutta jos toisin kävisi, Aku voisi etsiä uuden, mutta samanlaisen auton kuin 313.

Vierailija

Akullahan autoja riittää? Siinä Barksin tarinassa Roope,Iines, Hannu ja Mummohan ostaa Akulle joululahjaksi jokainen auton. Siitä saa valita.

Vierailija

Nixu kirjoitti:Jos 313 menisi rikki, niin minkälainen auto Akulle tulisi? Arvailkaa, tai keksikää itse.

No, sitä en osaa sanoa tästä ihan suoralta kädeltä. 313:han on suuri harvinaisuus, ja luulisin, että ei nyt mistään saisi semmoista uutta.

Aku Ankan taskukirja sanoi: Jos 313 menisi rikki, Akun pitäisi korjata/korjauttaa se. 313 -autosta ei luovuta!

Olen samaa mieltä. 313:sta ei saa luopua, vaikka mikä olisi. Vaikka se on nyt niin kuin AATK:n 226:n nimikin oli elikkä ´Vanha uskollinen´. Olen kyllä joskus ihmetellyt sitä, eikö Aku menetä hermoja autonsa kanssa.

Vierailija

Aku Ankan taskukirja kirjoitti:Jos 313 menisi rikki, Akun pitäisi korjata/korjauttaa se. 313 -autosta ei luovuta!

Juuri näin, 313 on ainoa oikea Akun auto!

Vierailija

Nixu kirjoitti:Jos 313 menisi rikki, niin minkälainen auto Akulle tulisi? Arvailkaa, tai keksikää itse.

mieti parhaiten itse

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat