Profiilikuva

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

kerro, miksi valitsit juuri sen profiilikuvan mikä sinulla tällä hetkellä on, kuvaako se jotenkin sinua? näitä keskusteluja saattaa olla jo ennenstään, mutta itse en löytänyt..

no, omani valitsin siksi, että pidän pulivarista ja se on aika ajattelematon(mitä voitte kuvastani huomata), kuten minäkin:D

Kommentit (14)

Vierailija

Minulla oli pari päivää kuvana Aku, jossa hän oli 313: ssaan. Valitsin sen siksi, että pidän 313:mesta. Ja kun ei ollut siitä pelkkää kuvaa - tunki Aku mukaan.

Toiseksi kuvaksi otin sitten tämän nykyisen. Ja sen siksi, koska monen mukaan (Wondy..) näytän kuvaltani. (Minä olen toista mieltä). Ja muutenkin, tuon kuvan ilme on niin sopiva aina viesteihini, se luo niihin eräänlaista "tunnelmaa". ;^D'

Sami-96

Vierailija

djlordi kirjoitti:

adz kirjoitti:Muistan djlordin ekan kuvan..kuvastiko se djlordi sinun tilannettasi silloin?:D

En usko, mutta en kyllä muistakaan ekaa kuvaani, tämä on muistaakseni kolmas tai neljäs kuva, jota käytän tällä sivulla. Tämä on ollut siitä lähtien, kun tämä kuva tuli kuviin.

Oikeesti se oli vitsi vain siinä Aku tiirasi tyhjää lompakkoaan, muistatko nyt?

Vierailija

Itselläni oli aluksi Barksin kuva, jossa Aku hyppää ilmaan ja heilauttaa kättään (tämä kuva on nykyään esim. 93Hurtta93:lla). Pidän siitä vieläkin, mutta sitä alkoi esiintyä aika monella, joten vaihdoin sen tähän. Pidän tästä kuvasta, koska kuvan partainen ankka on hauskan näköinen. Ja se on Barksin piirtämä. Voin jopa sanoa (ja tiedänkin), että porukka muistaa ja tunnistaa minut siitä;)

Itselläni oli myös, noin viikon Barksin piirtämä kuva, jossa ankanpojalla on päässä jonkinlainen kypärä. Silloin se oli "suoja kritiikiltä", en kyllä ymmärrä mitä kritiikkiä olisin tuolloin saanut. Senkin vaihdoiun pois ja palasin tähän parta-ankkaan.

adz kirjoitti:Muistan djlordin ekan kuvan..kuvastiko se djlordi sinun tilannettasi silloin?

Minäkin muistan sen:) Tulee vanhat ajat mieleen! Tuota Akuhullun ensimmäistä profiilikuvaa en tosin jostain syystä muista.

Vierailija

Otin tämän siksi, että pidän Akusta, Lauri Lokki olisi toinen hyvä. Enpä tiedä... Lauri Lokkikin voisi ilmestyä kuviin jossakin vaiheessa.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:

djlordi kirjoitti:

adz kirjoitti:Muistan djlordin ekan kuvan..kuvastiko se djlordi sinun tilannettasi silloin?:D

En usko, mutta en kyllä muistakaan ekaa kuvaani, tämä on muistaakseni kolmas tai neljäs kuva, jota käytän tällä sivulla. Tämä on ollut siitä lähtien, kun tämä kuva tuli kuviin.

<br />

Oikeesti se oli vitsi vain siinä Aku tiirasi tyhjää lompakkoaan, muistatko nyt?

Joo nyt muistankin...:D Ja olen kyllä nyt rikkaampi kuin silloin, mutta en silloinkaan mikään köyhä ollut. Hyvä että Frodokin muistaa mun kuvan :) Itsekin muistan sekä Frodon että Adz:n ekan kuvan.

Vierailija

Rakastan itse tätä kuvaa, koska tykkään Liinusta, Leenusta ja Tiinusta. En halunnut mitään Aku-kuvaa, koska kaikilla on sellainen...

Tämä kuva myös kuvastaa minua, koska nauran paljon ja olen juuri tuollainen saparopää tyttö :)

Vierailija

Muistan djlordin ekan kuvan..kuvastiko se djlordi sinun tilannettasi silloin?:D

Tämä kuvani on ehkä kolmas, en muista enää.. ;) mutta valitsin tämän värien ja ilmeen takia.Aku ainakin olla piti, mun edellinen kuva oli iloinen Aku ja oliki joskus sittenkin sellanen Aku jolla oli lakki kourassa..

Tämän kuvan valitsin myös siksi ettei sitä ollut muilla, mutta äkkiäkös siinä niin käy että se on yhellä jos toisella, minusta profiilikuvien tarkoitus olisi eriöityä, itse kun luen viestejä katson aina ekana profiilikuvan ja sitten vasta nimen. Näihin kuviin tottuu ja on lokeroinu kaikki käyttäjät kuviinsa, harvemmin enää kukaan vaihtaakaan kuvaansa.

Parasta olisi jos kuvan saisi rekata itelleen, se olisi jo jotain!

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minulla on ollut ajan saatossa kaikkiaan kolme profiilikuvaa.

Ensimmäinen kuva oli Aku Ankka tarinasta Vaarallinen lelu. Akun ilme vaikutti valintaani, sillä se oli hullu niin kuin minäkin. : D Valitsin tuon profiilikuvan sen vuoksi, että Aku on lempihahmoni. Tekijänä tuolla kuvalla on Carl Barks, niin se on sitten vielä kolmas syy tuolle. Tuota kuvaa pidin noin 1,5 kuukautta aluksi.

Toisen kuvan otin ennen kuin täytin 11, eli joskus viime toukokuun alussa. Se ei ollut tarkemmin ajateltuna mitenkään erityisen hyvä valinta, Aku se kyllä oli, mutta piirtäjänä oli Compicuo Studio, mikä ei ole lempipiirtäjiäni.

Kolmannen kuvan otin jo ennen kesää. Se on tämä nykyiseni, siitä pidän paljon, enkä aio pitkään aikaan vaihtaa sitä. Barksin iloinen ja klassinen hieman vanhempi Aku on todella hauska. Tuota kuvaa olen muutamalla nähnyt, mutta onneksi lähes jokaisella aktiivisella keskustelijalla on eri kuva.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat