akun veli

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

oon miettinyt jo kauan onko akulla veljeä tarvitsen apua auttakaa mua selvittään se

Kommentit (15)

Vierailija

Ei,mut yaskarissa 330,eli kesä kaikilla taskarissa Akulla oli veli,joka ei kyllä ollutkaan sen veli.....Lukekaa se tarina itse!

Vierailija

Kyllä, Kyllä on. Ainakin toisessa ulottuvuudessa. Lukekaapa sarjakuva Veli ankka. Siinä Aku toivoo, ettei hän olisi olemassa, että hänellä olisi joku veli tilalla ja näin siis tapahtuu. Ei kyllä ole mikään kiva veli. Muuten akulla ei ole veljeä, muuten vain sisko.

Vierailija

Vain kaksoissisar Della. Don Rosa tekemästä sukupuusta näet muut ankkojen suhteet. Jos et omista sukupuuta, google kuvahaulla löytää.

Vierailija

no yleisen käsityksen mukaan (eli rosan tarinoiden ja hänen väsäämänsä sukupuun) akulla on vain sisar mutta akuankassa eiole vain yhtä oikeaa näkemystä... tietääkseni kukaan ei ole koskaan vielä piirtänyt akun veljeä mutta voihan sellaisenkin joskus piirtää. sitä ei tiedä..

Vierailija

Mutta pitäiskö Iineksellä vuorostaan olla sisko? Eihän se kävis päinsä, että Aku Ankka ja Ecu Ankka tappelis keskenään Iines Ankasta. Iinekselle siskoksi vaikka Iiris Ankka. Vai passaako Ecu ja Iiris hyvin yhteen?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat