Onnea Akulle-kilpailu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Aiotteko osallistua tuohon kilpailuun? Itse aion, koska palkinnot ovat tosiaan mahtavia. Kertokaa myös, aiotteko osallistua runolla, kortilla vai piirroksella.

samppa

PS. Pahoittelen jos tämmöinen aihe on jo. Yritin etsiä, mutta en sitten mistään löytänyt.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Ei tarvikaan jokaiseen kilpailuun ei ole pakko, mutta jos yhtään haluaa jotain voittaa vain osallistumalla on mahdollisuus.En mäkään jokaiseen osallistu mutta siihen ei riipu se että pitääkö postittaa etanapostilla vai ei. On toki kätsympää laittaa vaikka meilinä vastaus kuten Ropsussa, mutta joskus toimitus haluaa vain kustin polkemaan.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Totta kai osalitun! Ideaa kyllä jahkailen, on tällä hetkellä muitakin piirtoprojekteja kesken, mutta enköhän joitain keksi. Ja postimerkin osataminen kyllä ajaa minut perikatoon!

Vierailija

djlordi kirjoitti:En osallistu. Sitten voisin, jos pystyisi nettisivujen kautta. Ei jaksa viedä postiin sitä. (lol).

:D

Itse aion osallistua, piirrustuksen muodossa. Mutta voitonmahdollisuudet ovat aika minimaaliset. Tai, no, olenhan kerran voittanut Akkarin kuukauden palkintotehtävässäkin.

Vierailija

buke44 kirjoitti:Sama homma kuin djlordilla. Kyllä jaksaisi piirtää, mutta postittaminen on tylsää ja vanhanaikaista.

Ei kai ny oo vaikeeta liimata postimerkkiä ja kiikuttaa lähimpään postilaatikkoon...Vain osallistumalla voi voittaa!

Vierailija

Kyllähän minä osallistun mutta ei mikään ilmainen kun tarvitsee postimerkin. Kuvan piirsin jo eilen. Pitäisi vielä postittaa.

Oikeastaan en haluaisi nettisivujen kautta koska piirrosta olisi silloin todella hankala lähettää. Mutta palkinnot on hyvät. Mutta kun en ole koskaan voittanut..., niin mahdollisuudet aika minimaaliset.

Vierailija

Höh ja mä unohdin koko kisan, koskas se meneekään umpeen?

Judoka..piirrä toiselle paprulle sitten ei se voi haitata!

Jokos kisumisu98 kekkas rimmaavan sanan "äkäpussille"?

Vierailija

Näin tämän aiheen varmaan Pulinoissa, mutta so what.

Ajattelin osallistua siihen mutta en vielä tiedä missä muodossa, minua ei haittaa yhtään että se pitää postittaa.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:

buke44 kirjoitti:Sama homma kuin djlordilla. Kyllä jaksaisi piirtää, mutta postittaminen on tylsää ja vanhanaikaista.

<br />

Ei kai ny oo vaikeeta liimata postimerkkiä ja kiikuttaa lähimpään postilaatikkoon...Vain osallistumalla voi voittaa!

En usko että kuitenkaan mitään voitan. Mahdollisuuden ovat aika pienet. Ei jokaiseen kilpailuun viitsi osallistua. Jää muillekin enemmän mahdollisuuksia palkintoihin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat