Kenen Akkari-sivusto on hidas??

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Sillä siinä kestää 3minuuttia kun yrität ottaa pelit ja puuhat tai keskustelu niin se ei ole kiwaa että onko se computerista vai svuista kiinni??

TUO W oli tahallinen

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Näin on joskus myös Akkarin sivusto bugittaa, mutta useammin ei. Koskee myös muita sivustoja, tietsikka ei aina ole syyllinen.Toki jos on ihan rimpula niin kestää ikuisuus ennenkuin minnekään pääsee..kokemusta on joskus ollu.

Vierailija

Nyt se on hieman hitaampi kuin eilen, mutta tarpeeksi nopea kuitenkin! Vanhalla koneellamme se oli aina hidas. Ja itse ainakin olen bugeilta välttynyt tänä vuonna.

Vierailija

Sivujen hitaus riippuu koneesta, mutta yksin koneen syy se ei ole. Jos jotkut sivustot latautuvat hitaasti, nettisivuissa saattaa olla jokin ongelma. Mutta kyllä se tietysti myös koneesta voi riippua. Jos on kovin vanha kone, niin se lataa sivut todennäköisesti melko hitaasti. Itselläni on läppäri, joka ei kyllä ole sieltä nopeimmasta päästä, mutta kyllä se minulle riittää ihan hyvin.

Vierailija

Itselläni tämä sivu on joskus hidas,mutta onneksi se ei ole ollut pitkään aikaan hidas vaan nopea. :) Hyvää yötä joka iikalle!<33

Vierailija

Noo,ihan äsken keskusteluiden lataaminen kesti ainankin minuutin,jollei 2. Joskus tämä taas toimii nopeasti. Kyllä tämä miulle riittää.

Vierailija

Sivuistolla alkaa olla niin paljon ladattavaa materiaalia, että on hieman hidasta.

Ja jos käytössä on langaton liittymä, liittymän vapaana oleva kapasiteetti riippuu siitä kuinka monta käyttäjää on samalla kertaa viemässä kapasiteettia. Eli jos liittymäsopimuksessa nopeus on 1 mega, se ei välttämättä käytössä ole 1 mega jos 100 ihmistä on samaan aikaan samalla alueella netissä..

Vierailija

Lisään vielä, että kyllä minunkin sivut reistailevat joskus, mutta yritän päivittää, tai sitten painaa edellinen ja yrittää uudestaan

Kannattaa kokeilla, jos se toimii. :^)

Vierailija

No ei minun kone nyt niinkään kauhean hidas ole.

Mutta älä puhu enää jatkossa Englantia ja Suomea sekasin. Ja mitä järkeä tuon oli laittaa, että tuo W oli tahallinen?

Vierailija

Viime aikoina hidasellut. Varmaan jotain bugitusta tai sitten ylläpito tekee jotain uudistusta. No en ainakaan valita.

Vierailija

No joskus kyl se vähän hidas on. Ainakin ku menin Akupediaan kirjotteleen juttuja niin siinä latauksesssa kesti varmaan minuutti.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat