Miley Cyrus [ Hannah montana ]

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämmönen tehtiin jo mutta se oli Hannah Montana sarjasta, tämä on Miley Cyrus laulajasta, kuka pitää siitä? Mä ainaki lempi biisit on: Fly on the wall, Nobody's perfect ja I miss you.

Kommentit (8)

Vierailija

Nohh! en kyllä välitä sillä sarja on minusta hieman tylsähkö ja siina on melkein sama juoni joka kerta. Kerran katsoin sitä vähän, kun olin kaverini luona kyläilemässä kun hän yhtäkkiä katsoi kelloa ja kysyi sitten minulta haittaako jos katson yhden ojelman?. Sanoi ettei minua haittaa ja hän laittoi Disney Channelin päälle josta tuli juuri tua Hannah Montana. Kaveri kyllä jäi palavasti tapittamaan sitä, mutta itse en oikein jaksanut ja siinä ajankuluksi sitten rupesin leikkimään kaverin koiran kanssa. Juu tuli pikkusen tarinaa mukaan :>

Vierailija

Minni_hiiri oli mun entinen nimimerkki, jonka vaihdoin joskus kauan sitten kun kuulin, että nimimerkin pystyy vaihtamaan.

Vierailija

Minä rakastan sarjaa ja Mileya. Lempi biisejä ovat varmaankin: Kicking And Screaming, Time Of Our Lives, Fly On The Wall. Ois niin ihanaa päästä käymään kattomassa sitä sen Wonder World Tour -konserttikiertuetta. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat