Käyttäjä-visa(kannattaa tulla)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli esimerkki

Käyttäjä 1. Mitä soitinta soitan?

Käyttäjä 2. Soitat pianoa. seur. Mikä on minun lempi bändini?

jne.

Onko ymmärretty?

Ensimmäinen kysymys:

Minkä merkkinen minun karttini on?

Olen sanonut sen yhessä topicis kerran.

Sivut

Kommentit (65)

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Oho, sori tuplapostaus, mutta kun oma kysymys jäi - mikä on minun lemppari peltoauton merkki ja malli?<br />

Sami-96

Itselläni on kengänkoko 44. Nyt tuli vaikea! Olisikohan Toyota tai Opel?

Minkälaisessa paikassa oikein asun?

Vierailija

HIM-fani kirjoitti:Ööö... Sanoisin et se on jotain electroo tai hip-hoppia... Mut en osaa sanoo artistii...Next--&gt;Mikä on MUN lempi bändi?

Eiköhän se ole HIM.

seur.Mikä on minun vanhin Taskari?

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

PADII kirjoitti:Mä vastaan tohon Ankkaetsivän kysymyykseen eli hänen lempiautomerkkinsä on Saab siksi että heillä on kolme Saabia: 9-3 vuodesta 2002, 99 ja oisko ollu 9000. Aika hyvä muisti eikös? Luin sen ehkä pari viikkoo sitten.<br />

Sitten vastaan Mandariinan kysymykseen elikkä vastaan kuvan perusteella Minni tai Iines.<br />

<br />

Mun kysymykseni: Mikä on minun lempi automerkkini? vinkki: Saksalainen merkki

Oikein, lempiautomerkkini todella on Saab! Kaikki muut Saabit meni oikein, paitsi toi 9000, joka on 900. Hyvä muisti todella!

Vierailija

Frodo95 kirjoitti;

Minkälaisessa paikassa oikein asun?

Veikkaisim Suomen maata. Tarkemmin: mmm... Muistaakseni olet maininnut sen jossakin keskustelussa. En vain nyt muista. Oulu?

NeXt. Mikä on kissani nimi(alussa on tullut parissa-kolmessa keskustelussa mainittua)

Vierailija

Frodo asuu jossain korvessa Etelä-Karjalassa. Vastaan vielä Samin kysymykseen eli eiks ollu joko se kultainen Toyota Corolla tai Lada 1200 luxury joss oli m.m. nahkapenkit.

Seuraava: Missä kaupungissa minä asun?

Vierailija

ankkaetsivä kirjoitti:hmm... Olisitko ehkä lukenut taskaria, kun olet rekisteröitynyt???

Mikä on lempi automerkkini?

Eipä ole näin. 5-6-vuotiaana pelastin roskiksesta taskareita ja päätin nimetä itseni niiden mukaan. Niinpä niin, heti tekemässä itselleen kunniaa : D

Seuraava, vastaa tuohon Ankkaetsivän kysymykseen.

Vierailija

ankkaetsivä kirjoitti:

Donaldinho- kirjoitti:BMW? &lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Mikä on suosikki TV sarjani?

Väärin! Se on Saab!

Olisko akkareiden keräys...

next. Mikä on lempi autoni(aika helppo)

...epäilee vanha kunnon RELA

Vierailija

No enpä nyt kyllä muista lemppari autoas Rela..

Mutta mitkäs oli minun mielestä kaksi parasta bändiä?

Sami-96

Vierailija

Mä vastaan tohon Ankkaetsivän kysymyykseen eli hänen lempiautomerkkinsä on Saab siksi että heillä on kolme Saabia: 9-3 vuodesta 2002, 99 ja oisko ollu 9000. Aika hyvä muisti eikös? Luin sen ehkä pari viikkoo sitten.

Sitten vastaan Mandariinan kysymykseen elikkä vastaan kuvan perusteella Minni tai Iines.

Mun kysymykseni: Mikä on minun lempi automerkkini? vinkki: Saksalainen merkki

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat