Postitusaika Aku Ankan verkkokaupasta

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuinka kauan sinulla yleensä kestää, että tämän sivun verkkokaupasta tilattu tuote tulee? Minulla yleensä noin puolitoista viikkoa. Kirjassa kesti 12 päivää ja kansioissa enemmän. Nytkin odotan, että 10 päivää sitten tilaamani ankkakansiot saapuvat. Kestää aivan liian kauan, joissain muissa postitusaika on muutaman PÄIVÄN.

Kommentit (6)

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Tilausehdoissa lukee, että se kestää kaksi viikkoa eli 14 päivää. Joten ei kannata ihmetelleä jos tilaamasi tuote ei ole viikossa, saatikka muutamassa päivässä postilaatikossasi. Tietysti, mitä lähempänä Helsinkiä asuu, sitä nopeammin tuote saapuu, koska Akkarin pääkallonpaikka on Helsingissä.

Minä tilasin tammikuussa Vicarin Ankantekijät, ja se tuli kahdessa viikossa. Asun aika pohjoisessa.

Vierailija

Totta esimerkiksi kun tilaa kansioita niin minulla se kestää yli 2 viikon ja kirjan jonka tilasin sieltä on kestänyt yli viikon luulen että se joka postituspaikkaa lähenpänä niin saa kirjan nopeammin.Oletteko muuten kuulleet kalliiista postimaksuista niiten hinta on kamalassa nousussa kirjan jonka tilasin sen postimaksu on 6e kamalaa sanon minä.

Vierailija

Postitusaika on mulla ollu 5-10 päivää. Santtu ootko ihan varma et se kirja ei oo jo tullu postitoimistoon, ja sä et oo vaan hakenu sitä? Tois 3kk ei oo noitte tapasta.

Vierailija

sipatti kirjoitti:Totta esimerkiksi kun tilaa kansioita niin minulla se kestää yli 2 viikon ja kirjan jonka tilasin sieltä on kestänyt yli viikon luulen että se joka postituspaikkaa lähenpänä niin saa kirjan nopeammin.Oletteko muuten kuulleet kalliiista postimaksuista niiten hinta on kamalassa nousussa kirjan jonka tilasin sen postimaksu on 6e kamalaa sanon minä.

Jep, ryöstöä. Miten yhdestä 9 euron kirjasta karhutaan melkein saman verran postimaksua? Jee tänään tuli kansiot.

Vierailija

tilasin yhen kirjan jan jotain 3kk sitten enkä ole saanut sitä kirjaa en rahojani takaisin,vaikka he ovat luvanneet lähettää sen kirjan minulle mutta ei se ole vielä tullut.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat