kuka on gallerian paras piirtäjä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

en oikein osaa sanoa kun on monta hyvää piirtäjää":)"

Kommentit (9)

Vierailija

vauhtivaakku577 kirjoitti:Minun ääneni menee...Aku Ankan taskukirjalle.

Huj hitsi, kun säikähdin nähdessäni nimimerkkini viestissäsi... ; D Mutta paljon kiitoksia nyt kuitenkin. Nice, että edes joku pitää perinteitä loukkaavista töherryksistäni.

Hauskoja kuvia sinäkin teet. Paintia käytät näemmä paljon.

Vierailija

Kyllähän hyviä piirtäjiä galleriasta vaikka kuinka monta löytyy. En vaan muista paljoa ketään.

Probleemana gallussa vaan on, kun kuvat ovat niin pieniä. Cyborg-Duckistanikin tuli aika pienois-kokoinen.

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Samaa mieltä edellisten kanssa. Harmi, että galleriassa ei ole hakutoimintoa, jotta voisi etsiä juuri jonkun tietyn työn. Pitää kaikki selata aina läpi. Itse en ole galleriaan osallistunut, mutta hienoja töitä siellä on. *Nostaa hattua*. :)

Vierailija

Touhula kirjoitti:Samaa mieltä edellisten kanssa. Harmi, että galleriassa ei ole hakutoimintoa, jotta voisi etsiä juuri jonkun tietyn työn. Pitää kaikki selata aina läpi. Itse en ole galleriaan osallistunut, mutta hienoja töitä siellä on. Nostaa hattua. :)

Totta, ja nopeammin löytyy ainakin jos menee jonkun profiilin kautta katsomaan ko.töitä. Pelkkä plärääminen on hidasta mutta siten näkee kaikki työt kerralla, ja niitä on paljon siellä Galleriassa.Ja hienoja ovatkin! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat