Kuvaärsytys

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitäs pahaa siinä on? Pitääpähän joku muukin samasta profiilikuvasta. Omani olen tosin nähnyt vain muutamalla, ja hyvä niin.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Kyllähän se hieman ärsyttää.. Juuri äsken huomasin että eräällä on sama ava kuin minulla..-.-' En olekaan enään ainutlaatuinenn;D

Vierailija

Minä olen nähnyt muutamilla saman kuvan ja siksi lähdenkin vaihtamaan mutta ei se kyllä ärsytä jos jollain on sama kuva.

Vierailija

Jones Duck kirjoitti:No ei mua ainakaan ärsytä vaik esimerkiks Rosa4tehwinillä on tää sama kuva.

Mutta ärsyttääkö Tehwiniä? Kummalla oli ensin..:D What ever.

Tota kuvaa ei ole paljoa muuten näkynytkään.

Vierailija

Sami-96 kuvaa en ole nähnyt muilla.Ja tuohon kuvaan on niin tottunut, jos Sami vaihtaisi kuvaa niin huhuhu.:)

Nii-in, uskonkin että kaikki jotka ovat täällä jonkin aikaa olleet, muistavat minut parhaiten tästä kuvasta. Moni on minulle niin sanonutkin. "Tämä kuva on osa persoonaani tällä foorumilla". Noin sanoin jo aiemmassa viestissänikin. Mutta en kyllä tätä kuvaa aiokkaan vaihtaa - minähän kuulemma näytänkin avaltani. Ainakin Henna_Duck ja Wondy(-täti) on tieä mieltä. ;'D

Mutta Akuhullu, sinullekkin sopii vain tuo kuva, elä vaiha sitä.

Sami-96

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Pakostakin joillakin on samanlainen kuva, koska kuvia ei ole läheskään niin paljon, kuin käyttäjiä. Itseäni ei juurikaan haittaa, jos jollakin on samanlainen kuva. Monta kertaa menee vain vähän sekaisin, kun pitää katsoa tarkasti nimeä, ennen kuin on varma kirjoittajasta.

Vierailija

No on se mun mielest vähän ärsyttävää kun luulin et olin ainoo täll kuvall ja just tänään näin et yhel toisell oli sama:( :/

Vierailija

No kyllähän se siten, varsinkin kun minulla on niin harvinainen kuva, niin katsoo että "oho, olenkin jo tänne kirjoittanut", mutta sitten huomaa että se onkin joku muu. Siis kyllä se aikalailla ärsyttää.

Onneksi tätä minun kuvaa ei oikein muilta löydy. Ja tämähän avahan on osa persoonaani tällä foorumilla.

Sami-96

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

adz kirjoitti: Mutta ärsyttääkö Tehwiniä? Kummalla oli ensin..:D What ever.

Nah, enemmän ärsyttää se, ettei voi itse upata omaa avataria, vaan pitää käyttää rajattua sivuston omaa valikoimaa. Se vie pakostakin persoonallisuutta käyttäjilta pois.. :/

Tätä kuvaahan olen käyttänyt rekisteröinnistä lähtien. Töh legendary "Rahat vai kolmipyörä" ^^ Jos ei kerran Rosaa löydy, niin Barksia sitten <3

Minusta kyllä voisi avataritkin vapauttaa samalla, jos jollain ihmeen kaupalla saadaan tänne moderaattorit. Olisi paljon mukavampi käyttää omaa persoonallista avaa, kuin jotain tusinatuotetta. Ja "laittomat" avat on silti helppo poistaa, jos modet tekee hommansa. Eli valvomista on paha mennä pistämään perusteeksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat