Sanokaa harvinaisin tietämänne hahmo.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Lähettäkää vaan rohkeasti viestiä. Minun mielestäni yksi harvinaisin on Pomppi. (korjatkaa jos nimi meni väärin)

Kommentit (11)

Vierailija

ehkä kulta-into-pii.no ei se niin kovin harvinainen oo mut aika.ps:sori kun tulee mulla välillä tuplapostaamista mutkun meijän kone jökkii aina välillä ja se lähettää aina joskus mun viestit 2-4 kertaan ei läheskään aina mut kumminkin kerron sen.et sori

Vierailija

No, tähän on aika hankala vastata, koska jos puhutaan harvinaisista hahmoista niin kertakäyttöhahmot tulevat ensiksi mieleen ja ne ovat yhtä harvinaisia.

Vierailija

no ehkä yks on basil hiiri kun sitä ei oo näkynyt moneen vuoteen,en oikein ole varma tuon suhteen mut luulisin niin

Vierailija

Hmmm... muutamassa Roope-sedässä Musta pekan kanssa on seikkaillut Karvakatti, jota käytetään nykyään vain todella harvassa tarinassa. Aika harvinaiseksi hahmoksi voi sanoa myös Kuuno Kaakkuria, joka on ollut parissa Roope-sedässä Riitan liikekumppanina ja joissakin Roope ankan seikkailuissa.

Vierailija

Se on muuten Poppi jota tarkoitit. Eipä tällä hetkellä tule mieleen mitään harvinaista hahmoa, mutta jos jossain vaiheessa tulee niin kommentoin kyllä tänne.

Vierailija

Rohkeasti lukijatkin vaan kirjoituksii kehiin. Laittakaa vaan harvinaisin tietämänne, ei sen niin harvinainen tarvitse olla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat