Futisfanit hoi!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Okei. Tää topic on suunnattu futikselle, eli voit kertoo sun suosikkijengejä ja suosikkipelaajia. Laitan jossain kohtaa tänne esim. visoja pelaajista sun muista. Aletaas pulisemaan!

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Mortti ja Vertti kirjoitti:

PADII kirjoitti:Mä oon ite mokke HJK:ssa mut en tiie kovin paljoo futiksess. Lempipelaajani on Casillas ja jengi ehk Suomi, HJK, Bayern Munchen ( BMW tulee sielt ) tai Liverpool j.n.e. riippuu vähä tilanteest.

Iker Casillas on yks munkin lemppareista.Mun mielestä maailman tämän hetken paras moke.

Juu, oon samaa mielt aika hurjia seivejä teki etenkin viime kesänä, on vielki tuless, lisäisin vielä että Jääskeläinen kuuluu kans lempipelaajiini.

Vierailija

Hoi! Pistän visan nyt käyntiin!

Säännöt: Eli ensimmäinen (minä) laittaa jonkun kysymyksen ja sun pitäis laittaa arvaus tai vastaus siihen ja sitten seuraava kysymys.

Okei? Eka kysymys: Minä vuonna Unkari voitti Olympiakultaa Helsingissä ja kuka oli joukkueen kapteeni?

Vierailija

1952 oli vuosi ja kapteeni Ferenc Puskas.

Next: Kuka Portugalin Benfica-seuran tunnetuin pelaaja? Vinkki: Tämä pelaaja on Portugalista itsekin ja lopettanut uransa jo.

Vierailija

Futis eli jalkapallo on osa urheilua joten jätetäänpä futis-aiheinen keskustelu Urheilu-topicciin.

Mutta minäkin pidän jalkapallosta paljon. Seurajoukkueista suosikkini on ainakin Mestarien liigassa aina Real Madrid ja sitten maajoukkueissa suosikkejani ovat puolestaan Suomi, ja sen ohella myös Meksiko. Enemmän voin jalkapallosta puhua Urheilu-topicissa.

Vierailija

onninho kirjoitti:Jones Duck kirjoitti:Mun suosikkipelaaja on muutes Djibril Cisse Marseillesta <br />

<br />

Se pelaa Sunderlandissa

Sori laitoin vahingos väärän:D

Vierailija

Scoore McDuck kirjoitti:Futis eli jalkapallo on osa urheilua joten jätetäänpä futis-aiheinen keskustelu Urheilu-topicciin.<br />

Mutta minäkin pidän jalkapallosta paljon. Seurajoukkueista suosikkini on ainakin Mestarien liigassa aina Real Madrid ja sitten maajoukkueissa suosikkejani ovat puolestaan Suomi, ja sen ohella myös Meksiko. Enemmän voin jalkapallosta puhua Urheilu-topicissa.

No hohhoijaa. Sää se jaksat kyllä valittaa. Ei pahalla...

Vierailija

Paras pelaaja:FERNANDO TORRES!Espanja ja Liverpool.

2:Lionel Messi Argentiina ja Barcelona.

3:David Villa Espanja ja Valencia.

4:Sergio Ramos Espanja ja Real madrid

5:Carles Puyol Espanja ja Barcelona

6:Andres Iniesta Espanja ja Barcelona.

6:Xavi Hernandes Espanja ja Barcelona.

7:Sergio Aguero Argentiina ja Atletico Madrid.

8:Critiano Ronaldo Portugali ja Mancester United.

9:Zlatan Ibrahimovic Ruotsi ja Internazionale.

10:Andres Guardado Meksiko ja Deportivo La Coruna.

SEURAT

1:Liverpool,Englanti.

2:Internazionale,Italia.

3:Valencia,Espanja.

4:Barcelona,Espanja.

5:Mancester United,Englanti.

6:Arsenal,Englanti.

7:Chelsea,Englanti.

8:Real Madrid,Espanja.

9:Espanja,Maajoukkue.

10:Bayer Mynchen,Saksa.

SIINÄ OLI MUN.TEE NE VISAT SILLÄ MÄ OON ASIANTUNTIJA JOS PUHUTAAN JALKAPALLOSTA,SÄHLYSTÄ TAI JÄÄKIEKOSTA.

Vierailija

Aijon käydä katsomassa kaikki JJK:n kotipelit ja odotan aika paljon tältä kaudelta sillä onhan niitä satsauksiakin tehty kuten ne hullun hyvät korealaiset. Jännittävää kautta kaikille!!!!!!!!!!!! :D

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ruotsin Ibrahimovic on mielestäni yliarvostettu pelaaja.

Tiedän paljon kaikista urheilulajeista.

Mikäs joukkue voittaa Veikkausliigan tällä kaudella?

HJK ilmeisesti suurin suosikki. FC Inter hävisi avausottelunsa, vaikka voitti mestaruuden viime kaudella.

Vierailija

djlordi kirjoitti:Ruotsin Ibrahimovic on mielestäni yliarvostettu pelaaja.<br />

Tiedän paljon kaikista urheilulajeista.<br />

Mikäs joukkue voittaa Veikkausliigan tällä kaudella?<br />

HJK ilmeisesti suurin suosikki. FC Inter hävisi avausottelunsa, vaikka voitti mestaruuden viime kaudella.

Mää kannustan ekaks interiä ja sit jjk.Toivon että inter.

Vierailija

djlordi kirjoitti:Ruotsin Ibrahimovic on mielestäni yliarvostettu pelaaja.<br />

Tiedän paljon kaikista urheilulajeista.<br />

Mikäs joukkue voittaa Veikkausliigan tällä kaudella?<br />

Eikö muka se oo hyvä pelaaja?Mun mielest se koko ruotsin paras.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat