Onko muidenkin mielestä Kärpät hyvä joukkue?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kaikki kärppä-fanit tänne!Ei tarvi tulla muita faneja,mutta tietenkin sillee saa kommentoida esim "mun mielest ei oo hyvä" mutta ei semmosia että "ihan surkee!"-viestejä.Mun mielestä on sm-liigan ylivoimaisesti paras.

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

djlordi kirjoitti:Onhan se ihan hyvä joukkue, kun hopeaa ottaa SM-liigassa. Se ei silti tarkoita, että olisin Kärppä-fani, joka en todellakaan ole. JYP oli paras ainakin päättyneellä kuadella. Ja millä perusteella laitoit tämän kyselyihin ja visailuihin, etkä pulinoihin?

Jep. JYPpi voitti kuitenkin aisaitusti ja hyvä niin. Kärpät ei pärjäis ilman ulkomaalaisia pelaajia. Mortti ja Vertti muuten sulla on aika paljon turhia viestejä, joten voisit kertoa kaikkia siasi samassa viestissä.

Vierailija

Kyllähän Kärpät osaavat jääkiekkoa pelata, kun kerran kahtena viime kautena kultaa ja nyt hopeaa. En silti fanita sitä, sillä TPS rules!

Vierailija

djlordi kirjoitti:

saituri97 kirjoitti:Ei ole mielestäni hyvä joukkue, hyviä pelaajia löytyy, mutta petyin tämän vuoden saavutuksiin kärpiltä, vaikka kannustankin Helsingin Jokereita.

Petyitkös Jokereihin, kun jäivät ilman mitaleja? Kalle Kerman siirtyy Jokereista KalPaan.

Harmi Jokereiden kannalta, sillä kun kattoo noita MM-harjotuspelejä, niin Kerman siellä kypärätemppuilee, kuin tyhjää vain.:) Hehheh.

Vierailija

Af1 kirjoitti:Tietty on! Rakastan Kärppiä! Suomen paras, maailman paras joukkue!

Ei taida ehkä aivan maailman paras olla (heh.), mutta suomen parhaimpiin kuuluva joukkue kylläkin.

Vierailija

murmeli-D kirjoitti:

Mortti ja Vertti kirjoitti:

AKU -97 kirjoitti:

Mortti ja Vertti kirjoitti:Kaikki kärppä-fanit tänne!Ei tarvi tulla muita faneja,mutta tietenkin sillee saa kommentoida esim "mun mielest ei oo hyvä" mutta ei semmosia että "ihan surkee!"-viestejä.Mun mielestä on sm-liigan ylivoimaisesti paras.

&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Ei ole sillä JYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYPPIIIIIIIII korjasi koko potin ja kaapi vielä kermat päältä!!!!!!!!!!

Mun mielest KÄRPÄT ON MAAILMAN PARAS SEURA,mutta mielipide-asiahan tämä on,joten siitä ei tarvi kiistellä.

<br />

Totta toi viimeinen lause.<br />

Kärpät on paras seura. Eräs pelaajista on kotoisin meidän koulusta.

KUKA??????????????!!!!!!!!!PALAN INNOSTA KUULLA SEN!!T.Koivisto,Viuhkola(Mun 2:lemppari),Alikoski,Mikkola,Korpikari,Karppinen,P.Koivisto,Liljedblad KUKA,KUKA,KUKA??!!

Vierailija

Kärppä-fani olen, mutta parempi teknisesti voitti tänä vuonna. eikä hopea ole häpeä. mutta katsotaanpa sitten ens vuonna. ;)

Vierailija

Mortti ja Vertti kirjoitti:Kaikki kärppä-fanit tänne!Ei tarvi tulla muita faneja,mutta tietenkin sillee saa kommentoida esim "mun mielest ei oo hyvä" mutta ei semmosia että "ihan surkee!"-viestejä.Mun mielestä on sm-liigan ylivoimaisesti paras.

Ei ole sillä JYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYPPIIIIIIIII korjasi koko potin ja kaapi vielä kermat päältä!!!!!!!!!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat