Carl Barks - Luotilaakson Sheriffi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletteko lukeneet tätä Barksin klassikkoa. Se kertoo siitä kun Aku lähtee etsimään karjavarkaita. Tykkään paljon näistä 30-sivuisista pitkistä Barks tarinoista, varsinkin jos ne on tehty 40-luvulla. Piirrosjälki on tässä sarjassa loistavaa. Jos joku ei ole tarinaa lukenut sen voi lukea mm. uudesta Ankkalinnan Nokkamies albumista, joka löytyy lehtipisteistä.

Kommentit (12)

Vierailija

mr.miro kirjoitti:

Duke Duck kirjoitti:Oletteko lukeneet tätä Barksin klassikkoa. Se kertoo siitä kun Aku lähtee etsimään karjavarkaita. Tykkään paljon näistä 30-sivuisista pitkistä Barks tarinoista, varsinkin jos ne on tehty 40-luvulla. Piirrosjälki on tässä sarjassa loistavaa. Jos joku ei ole tarinaa lukenut sen voi lukea mm. uudesta Ankkalinnan Nokkamies albumista, joka löytyy lehtipisteistä.

en oo lukenu enkä aiokkaan :^)

No oliko järkeä vastata.

Vierailija

Duke Duck kirjoitti:Oletteko lukeneet tätä Barksin klassikkoa. Se kertoo siitä kun Aku lähtee etsimään karjavarkaita. Tykkään paljon näistä 30-sivuisista pitkistä Barks tarinoista, varsinkin jos ne on tehty 40-luvulla. Piirrosjälki on tässä sarjassa loistavaa. Jos joku ei ole tarinaa lukenut sen voi lukea mm. uudesta Ankkalinnan Nokkamies albumista, joka löytyy lehtipisteistä.

en oo lukenu enkä aiokkaan :^)

Vierailija

Loistava sarja. Taai, ei ihan Barksia parhaimmillan, mutta kuitenkin hän näyttää jälleen kyntensä. Hieno 30-sivuinen!

Vierailija

No minulla on sen kansikuva kylläkin mutta itse sarjaa en ole lukenut. Minulla on monta vanhaa Aku Ankkaa missä ei ole kansia ja niissä on 40 luvun Barks klassikoita mitä on julkaistu Aku Ankan juhlasarjat kirja sarjassa.

Vierailija

Erittäin hyvä sarja melkeinpä parhaalta piirtäjältä. Itsekin tykkään noista vanhemmista sarjoista ja tämä on huippua

Vierailija

Capsspammia. Varmaan uusin hittituote *lol*

Lainaus:
Re: Carl Barks - Luotilaakson Sheriffi

herkules - 13.08.09 04:28 (ID 333702)

MUL ON SE JUHLA SARJA 5MIS ON JUST SE JUTTU PÄÄ SARJANA. :]

Niin onhan se parhaimmistoa, vieläpä hyvältä piirtäjältä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat