Koirarodut

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mikä on lempi koirarotunne?

Itse pidän settereistä.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Sofia kirjoitti:Omaa lempirotua en tiedä, mutta meillä on dalmatiankoira ja se on ihana.Harvemmin tullaan kaduilla kysymään:"Minkä rotuinen tämä on?"

Totta Dalmatialaisen tunnista vaikka silmät kiinni, mun koiran lempparikaveri on Dalmatialainen on siinä pari kun yhteen osuvat!

Vierailija

Teppo Tulppu kirjoitti:Bichon Frise on paras.

Se onkin tosi kiva rotu kans, mutta kaikilla on oma näkemys ja jos oma koira niin se on kaikista paras.

Vierailija

noo itse pidän ainakin näistä roduista: tiibetnspanieli,welsh gorgi, (ne molemmat rotutyypit) suomenpystykorva,westie,chow chow, pohjanpystykorva,lunnikoira, jne... lista voisi jatkua tooosi pitkää. :)

Minä pidän monista koiraroduista.

No, asiaan: äiti pyörittää bisnestä koirahoitolassa (joka on meidän takapihalla!), niin kerran meille tuli 4,5 kuinen Chihuahua. Se oli niin ihana ja siksi se on lempi koirarotuni.

Vierailija

Meillä on noin 9 viikkoa vanha pitkäkarvainen tricolour collie, ja kaksi suomenlapinkoiran ja suomenpystykorvan sekoituksia, molemmat 12v. Ja edellä mainittujen lisäksi olen aivan hulluna berninpaimenkoiriin!! Pidän myös coton de tulear- rodusta, koska naapurissamme on sellainen. Onko teillä naapurissa, tai omistatteko puudeleita, kuten bichon frisejä?

Vierailija

Mun mielestä paras on Cavalier kingcharlesin spanieli. Itselläni on sellainen ja se on tosi lempeä, luotettava ja kiltti. (tykkää rapsutuksista.) ;) Mulla on kans toinen koira, sekarotuinen, joku myös on aivan ihana, mut en tarkkaan tiiä mitä rotu siin on, niin en voi sanoo lempiroduksi.

1. Cavalier kingcharlesin spanieli

2. Kultainen noutaja (On mummin koira ja kaveril käy sellanen hoidos) ja ranskanbulldoggi (luulin, et ne on rumii, mut kaveril on sellanen ja se on toosi söpö!) =)

3. tiibetin spanieli, mopsi, chihuahua, berninpaimenkoira (iskä haluu sellasen ja mäkin tykkään niistä.) ja (koira, joka käy yhdel kaveril hoidos, on tosi söpö, harmi kun en tiedä rotuu)

4. saksan paimenkoira (kaveril on sellanen)

Kuten tekstissä lukikin, elämäni on täynnä koiria! Tarkkaa listaa tuosta eteenpäin en osaa tehdä, koska pidän kaikista roduista (luulisin), etenkin pienistä ja pörröisistä, kuten sekarotuinen koiramme on. Kaikki koirat on kyl ihanii. =)

ps. Muistakaa, et kaikki koirat on omal taval ihanii. Rumalla koiralla voi sydän olla puhdasta kultaa! =)

Vierailija

Sen uskon!Oikeastaan olisi helpompi sanoa mistä rodusta en pidä,pidän näet kaikista muista roduista paitsi bulterrieristä.:^)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat