Aku Ankan Taskukirjan Erikoisnumerot

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko teillä näitä erikoisjulkaisuja joita on yhteensä 11, mielstäni nämä eivät ole yhtä hyviä kuin teemanumerot, mutta silti loistavia. Erikoisnumeroita ovat:

Onneksi olkoon Aku Ankka

Vanha kunnon Mikki-Hiiri

Jose Carioca

Karhukopla vaarallisilla vesillä

Tupu, Hupu, Lupu - Hiljaa mäessä!

Olympiakuume

Kesäleski

Vanhassa vara parempi

Kalin kynsi

Viitan varjo

Ruotsalaiset tulitikut

Itselläni on näitä kolme: Karhukopla vaarallisilla vesillä, Olympiakuume sekä Viitan Varjo.

Kommentit (6)

Vierailija

Minulla on noita neljä: Olympiakuume, Vanhassa vara parempi, Viitan varjo ja Ruotsalaiset tulitikut. Ne , mitkä olen lukenut, ovat olleet ihan ok, en oikein osaa verrata niitä Teemoihin, koska molemmat julkaisut ovat ok.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Itse omistan kaikki nuo Erikoisnumerot. Ensimmäinen erikoisnumero, "Onneksi olkoon, Aku Ankka!" on Marco Rotan piirtämä, todella mahtava Erikoisnumero. Siinä on erikoista se, että se on kooltaan ja paksuudeltaan minkä tahansa Barks-albumin kokoinen, eli noin 50-sivuinenkin.

Nuo kaikki olen divarista ostanut, enkä ole paljoa joutunut maksamaan. Tuo ensimmäinen on hieman harvinainen, eikä sitä ihan koko ajan näe. Parhaita ovat mielestäni Ruotsalaiset tulitikut ja Kalin kynsi. Kummassakin on paljon Romanon Scarpaa, joka kuuluu lempipiirtäjiini.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat