Topic joka on tarkoitettu Tietokone-hulluille

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Otsikko kertoo idean.

Elikkä voi jakaa tietoa muille tietokoneen käyttäjille tai kysellä neuvoa (muistakaa kuitenkin keskustelu säännöt)Älkää myöskään tulko valittamaan että surkee topic Jos ei pidä tästä topicista niin ei sitä tarvii tulla ilmaseen.

Kysyisin tässä mitä netti-selainta te käytätte Minä Explolerii välil Mozillaa

Rela

Sivut

Kommentit (58)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Teppo Tulppu kirjoitti:

"koska Google kerää Chrome-selaimensa hakutietoja palvelimilleen ym. henkilökohtaisia tietoja." Ei kerää henkilökohtaisia tietoja. (esim. nimi, katuosoite etc.)

Todella asiantuntevaa porukkaa ;)

En aivan niin henkilökohtaisia tarkoittanutkaan. Tarkoitin vain, että esim. millä sivuilla käy yms...Ja varmasti tiedän netistä ja tietokoneista vähintään yhtä paljon kuin sinä.

Vierailija

Mozilla ja Explorer molemmat aivan surkeita:D. Minä käytän Google chromea, joka muuten on älyttömän paljon nopeampi kuin Explorer. Chromessa on se hyvä, kun siinä on vain osoite kenttä, joka toimii myös haku kenttänä.

Google chrome ownaa:D

käyttäjä-18752
Seuraa 
Liittynyt27.4.2009

No itse käyttelen Firefoxia, vaikka se Googlen Chrome onkin oikeasti noita kaikkia nopeampi. Ja ei ne viirukset siitä selaimesta tuu vaan selaimen tietoturva-aukot mahdollistaa viirusten tulemisen nettisivuilta.

Vierailija

Käyttääks joku Safari nimistä selainta (oliko se sen niminen?)En ole testannut mutta olen kuulut siitä että se on todella outo selain.(6)

*****Rela

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Itse käytän Firefoxia, selvästi paras selain. Itse en suosittele Chromea, koska Google kerää Chrome-selaimensa hakutietoja palvelimilleen ym. henkilökohtaisia tietoja.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

DJ Rela kirjoitti:Käyttääks joku Safari nimistä selainta (oliko se sen niminen?)En ole testannut mutta olen kuulut siitä että se on todella outo selain.(6)<br />

<p />

*****Rela

Alunperinhän se oli tarkoitettu vain mac-koneisiin, mutta nykyään sitä voi käytttää myös Windowsissa. En ole käyttänyt Windowsissa sitä, mutta kun koulussa ala-asteella oli huonot macit, niin niissä se oli.

käyttäjä-18752
Seuraa 
Liittynyt27.4.2009

djlordi kirjoitti:Itse käytän Firefoxia, selvästi paras selain. Itse en suosittele Chromea, koska Google kerää Chrome-selaimensa hakutietoja palvelimilleen ym. henkilökohtaisia tietoja.

Ja selaimesta riippumatta, jos on vaikka esim. Gmail tili auki, ja silloin googlaa niin Google tallentaa sen sun haun, että tällaista ja tällaista ollaan googlailtu tällä ja tällä tilillä!

Vierailija

Eihän toi Exploler ole kovinkaan virus turvallinen mutta minua ärsyttää Mozillas surkee Java. Meillä on samat javat kummassakin selaimes mutta kuitenkin se on Mozillassa hitaampi.

Rela

Vierailija

Firefoxia mä käytän.Ja joskus Explorexia.En suosittele Mozillaa enkä googlen chromea,vaikka joskus oon käyttäny.

Vierailija

Mua on alkanut ärsyttään se että kaikki uudet pelit vaatii niin paljon koneelt että meiän ei jaksa pyörittään niitä.

Onko teillekin käynyt sillein että ostatte pelin ja sitten toteette myöhemmin että esim. näytönohjaaja ei ole tarpeeksi hyvä?

Rela

käyttäjä-18752
Seuraa 
Liittynyt27.4.2009

DJ Rela kirjoitti:Mua on alkanut ärsyttään se että kaikki uudet pelit vaatii niin paljon koneelt että meiän ei jaksa pyörittään niitä.<br />

Onko teillekin käynyt sillein että ostatte pelin ja sitten toteette myöhemmin että esim. näytönohjaaja ei ole tarpeeksi hyvä?<br />

<p />

Rela

Juu, minulla kävi niin ettei näytönohjain riittänyt, kun ostin Test Drive Unlimitedin. Mutta sitten ostin ja asensin uuden näyttiksen, niin nyt pystyy pelailemaan täysillä asetuksilla.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat