sinä itse

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

tässä tehdään itsestään tällainen hommeli.

Tämä keskustelu auttaa toivottavasti käyttäjiä tutustumaan toisiinsa.

Tee tällainen itsestäsi:

Käyttäjä:Jäätelö

Luonne:kiltti, tunteikas, mietiskelevä

Parhaat ominaisuudet:Nokkela, vitsikäs, tunteellinen, eläinrakas

Huonoimmat ominaisuudet:Itara, pisteliäs, itsepäinen

Lemmikki:kani

se oli esimerkki. tehkää itsekkin sellainen itsestänne!

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Olen kuka muukaan kuin aina autohullu ape.

Olen laiska ja joskus taas en riippuu päivästä. Saatan suuttua aika helposti. Mutta en ole pitkävihainen.

Vierailija

Olen tietysti MAMMONA.

Luonne: Joskus outo ja omituinen ja raivokas, joskus taas rauhallinen ja hyvin usein ujo... :$

Parhaat ominaisuudet: Onko minulla semmoisiakin? Tuskin :I

Huonot ominaiduudet: itsekäs, vihainen, raivokas, pihi, ärsyttävä...

Vierailija

Unohtui muuten että vihaan monia asioita ja olen erakkomainen ja leikin mielellään yksin. Ei ole kuin yksi hyvä kaveri :D :D

Vierailija

Käyttäjä: Jatte

Luonne: Ujo, rauhallinen, huolellinen (koulussa), vapaa-ajalla kavereitten kaa täys seko. niin ne ainakin sanoo... ;) Ja oon kuulemma hauskakin...

Hyvät puolet: Hauska, kuuntelen ystäviäni, huumorintajuinen, annan helposti anteeksi, ystävällinen, hyvä koulussa.

Huonot puolet: En ole antelias, koska en lainaa tavaroitani ja haluan itselleni aina kaiken parhaan, mutta annan paljon toisillekin, sillä olen huono puolustamaan itseäni, joten jälkimmäinen ei siis oikein ole totta. Ja eka pätee vain veljeen, sekä tyyppeihin, joista en pidä.

Lemmikki: Mulla on 4 lemmikkii. Poikakoira nimeltä Fido, se on Cavalier Kingcharlesin spanieli. Tyttökoira nimeltä

Fanny, se on sekarotuinen sekä kanit Töpö ja Nöppis. Eli 2 koiraa ja 2 kania.

Vierailija

Miun käyttäjänimi siis on ansku_95. Miun luonne: ööö jaa vaikea kysymys...nooh (yleensä melko)iloinen, rauhalllinen, rehellinen, kiltti, ujo, mut sit ku oon tutustunu nii "Eiku menoks!" xDD lyhyesti mutta ytimekkääsi kuvailtu:)(joskus oon myös aika seko)jep jep. Parhaita ominaisuuksiani on (ööö..., hmmm..., jaa-a...)nooh ehkä kohteliaisuus(yleensä...), pystyn heräämään aamulla aikaisin:) jne. Huonjoa puoliani ovat kohteliasuus(ei minun mielestäni mutta aina jos sanon "emmie tiiä" tai "ihan sama" eli siis annan muiden valita, niin jotkut loukkaantuvat hetkeksi), uusien ihmisten seurassa ujous, mielestäni "ylipainoisuus" vaikka muut sanovat minua hoikaksi(en ole anorektikko!) ja hullut nauukohtaukset kavereiden kanssa;) xDD :'DD, herkkä nenäni(vuotaa helposti verta) ja herkkä ihoni(palaa yleensä herkästi). Minulla on koira, joka täytti huhtikuun 19. päivä kaksi vuotta:) Se on suomenlapinkoira:)

Vierailija

Käyttäjä:Fiksunokkelaviisas

Luonne: Reipas, lukutoukka

Parhaat ominaisuudet:Reipas, fiksu, tunteikas

Huonot ominaisuudet:ärsyttävä, itserakas, itara

Lemmikki:ei oo mutta haluisin kissan

Käyttäjä: judoka

Luonne: Lukutoukka, iloinen ja luonnonystävä

Parhaat ominaisuudet: Iloinen, hyvä piirtämään, luonnonystävä

Huonot ominaisuudet: Saattaa suuttua helposti, välillä väittää vastaan

Lemmikki: 4 koiraa

Vierailija

Käyttäjä: HIM-fani

Luonne: Ööö... Aika seko välillä, ilonen(paitsi jos on huono päivä) ehkä vähän teinihtävä...;)

Parhaat ominaisuudet: Osaan meikata aika hyvin(vaikka en kyllä kouluun laita. Yhen kerran ripsarii;)), jos mun frndeillä on jotain juttuja jotka painaa niitä niin kuuntelen ja jotain nii eespäin!

Huonoimmat ominaisuudet: Hamstraan kynsilakkoja, (ostan ainaki 1 per kuukausi. ((äiti käski vähentää niiden ostoo;))))

Lemmikit: Non.

Musamaku: Tykkään dance/bile musasta eli GaGasta, Perrystä ja sinne suuntaan!;P

Vierailija
Seuraa 
Liittynyt22.2.2009

Käyttäjä:minä itse Rankku08!

Luonne:Vitsikäs ,ujo (joskus),kuuntelen paljon 60-80-luvun musiikkia.

Parhaat ominaisuudet:Menen kouluun aina ajoissa ,liikun paljon ja sanon aina kiitos.

Huonot ominaisuudet:Joskus aika itsekäs ,ahne ja utelias.

Lemmikit:Ei ole.

Vierailija

Käyttäjä: Siru05

Luonne: Seko xD

Parhaat ominaisuudet: öö, jaa a ;)

Huonot ominaisuudet: Hölötän liikaa :)

Lemmikit: 2 koiraa Siru ja Sandy :D

Vierailija

Käyttäjä:

Mandariina

Luonne:

Huumorintajuinen, Iloinen, Luotettava, Hauska?.

Hyvät puolet:

Ystävystyn helposti erinlaisten ihmisten kanssa ja vaikutan aluksi ujolta, mutta yleensä tutustuttuani puhetta kyllä riittää. Olen huumorin tajuinen ja iloinen enkä ota melkein mitään liian vakavasti. Olen luotettava ja kuuntelen usein kavereitteni murheita, enkä kerro heidän asioita eteen päin.

Huonot puolet:

Haluan viettää usein aikaa myös yksin, jota jotkut kavereistani eivät ymmärrä ja siksi usein loukkantuvat siitä. Olen myös joskus kaverin kanssa ollessani hiljainen, jolloin joku voi luulla etten ole puhepäällä ja loukkaantuu siitä. Kun olen usein innoissani jostain asiasta sanon aina jotain typerää miettimättä yhtään mitä sanon ja teen itsestäni typeryksen. Olen joskus jostain asiasta myös hiukan kateellinen jollekkin ihmiselle jos hän on jossain asiassa minua parempi. En osaa puhua mielestäni järkevästi ja olen todella huono selittämään ihmisille jotain asiaa. Varsinkin teoriatunilla jos on vain kahvia tarjolla juon paljon vesikahvia (kun maitoa ei saa käyttää) ja sen jälkeen olen kuulemma kova hölöttämään koko ajan ja siitä taas jotkut kavereistani eivät pidä.

Lemmikki:

Ei ole enään, sillä Moona-marsu kuoli viikko sitten.

Vierailija

Käyttäjä: nightwish

Luonne: Kissarakas, rohkea, temperamenttinen

Parhaat ominaisuudet: Rehellinen, sanon suoraan mitä ajattelen (jos se nyt edes aina on hyvä ominaisuus.)

Huonot ominaisuudet: En aina ajattele mitä sanon, suutun helposti

Lemmikit: Kissa, akvaario, ja kolme koiraa

Vierailija

Mielestäni pikkusen yli vuosi sitten tein täysin samanlaisen topicin - samalla aiheella.

Mutta kuiteskin. Olen Sami-96, ja voi helposti arvata mistä käyttäjä-nimeni tulee. Luonteeltani olen hyvin itsepäinen, turhautunut, hyvin villi ja kärsimätön. Parhaita ominaisuuksiani on varmaan musiikki kaikin tavoin. Ja kahvin hörppimisessä olen aika haka. ;^D Huonoimpiin ominaisuuksiin menee luultavasti se, että kun minua loukataan, voi kantaa siitä kaunaa vielä vuosien päästä. Lemmikkinä meillä on kaksi koiraa. Juulia niminen Kooikerhondje, ja Jussi niminen Mopsi.

Sami-96

Vierailija

Jäätelö kirjoitti:tässä tehdään itsestään tällainen hommeli. <br />

Tämä keskustelu auttaa toivottavasti käyttäjiä tutustumaan toisiinsa. <br />

<br />

Tee tällainen itsestäsi: <br />

<br />

Käyttäjä:Jäätelö <br />

Luonne:kiltti, tunteikas, mietiskelevä <br />

Parhaat ominaisuudet:Nokkela, vitsikäs, tunteellinen, eläinrakas <br />

Huonoimmat ominaisuudet:Itara, pisteliäs, itsepäinen <br />

Lemmikki:kani <br />

<br />

se oli esimerkki. tehkää itsekkin sellainen itsestänne!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat