paljon ootte tuhlannu rahaa akuun siis noin

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mä oon ite jotain 2200E

Sivut

Kommentit (55)

Vierailija

Tuhlannut? En yhtään. Sijoittanut? Hankala arvioida. Pelkästään juhlasarjan osat 1-9 maksoivat jotain 150e. Vaikka ankkoja onkin kirjahyllyllinen, on hankala sanoa tarkkaa arvoa koska olen voittanut ja saanut aika ison osan lahjaksi. Mutta kyllä varmaan jonkun 500 ainakin.

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Sarjakuviin on yhteensä mennyt useita satoja, ehkä Aku Ankkaan siitä noin 150-200 euroa. En keräile kovin innokkaasti, nykyään ostan uuden taskarin ja jotain satunnaisia julkaisuja. Kesäloman kunniaksi aion tilata kesäkuun alussa AA kaupasta Don Rosan "Kymmenen avataran aarteen". Hintaa kertyy postikuluineen arviolta 25-27 euroa. (siis jos hinnat pysyvät samana)

Vierailija

10000E se on tullu kun oon tilannu roope setää, aku ankkaa, sarjis extraa,iinestä ja oon ostanu taskareita 2000 vuodesta alkaen siihen hän sitä menee rahat. :D

Vierailija

Olen tuhlannut niihin n. 100 ja sijoittanut n. 120

Siis tuhlaamisella tarkoitetaan uusia akuja ja taskaeita.

Ja en minä kuin jotain tollasia, loput on vanhemmat ostaneet / tilanneet.

Ja ihmettelen, miten voi joillakin 5000 ollut, jos sen saisin niin... wauh! Tai siis ajallaan, vai laskitteko jopa kaikki vanhempienkin tuhlaukset akuihin sitten OK. Tai jos joidenkin vanhemmat antaa niiin paljon niin eipä se mulle kuulu, tai jos ootte hieman vanhempia, mutta en oo nähnyt sen ikäsillä mitään aku ankaa tai muuta sellaista...

Eikä kun aattelin juuri, jos muistaisitte noi kaikki teidän Aku-tuhlaukset, niin onhan se mahdollista järjettömällä marginaalilla vaan.

Eipä niissä uusissa ole kuin hirveet hinnat, huonot tarinat, jankkausta jne.

Vierailija

Vanhemmat on aina maksanut, jotain olen saanut lahjaksikin.. Eli ei harmainta aavistusta!!!!!!! Mutta ei varmaan kuitenkaan kohtuuttomasti....... ;)

Vierailija

Mä en käyttäis sanaa TUHLANNU on mulla paljon rahaa niihin menny on kaikelaisii patsaita ja muuta.Sit ku kattoo sitä kokoelmaa ni se on upee näky.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Niin, en voisi oikein sanoa minäkään tuhlaukseksi. Aku Ankka on todella hyvä sarjakuva.

Ja, näitähän riittää tällaisia keskusteluita, ei tarvitse tuhatta tällaista. : )

No juu... Jotain 1000€-1500€ on omia rahoja mennyt, ja porukoilta noin yhtä paljon kaikkina joululahjoina yms... No, ei tuo luku ihan kamala ole, karkkiin en kuluta lähes yhtään. Tuo luku tulee kasvamaan, ja kasvaakin pikavauhtia, taas viikko sitten meni yli 105€ lisää. No, arvoa noilla on n. 6000€.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat