Siis, tää on jo 4:s kerta kai, Mitä ihmettä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oon saanu banneja välillä ja löytäny profiilistani jotain iha turhii keskustelui, onkoha joku käyny mun käyttäjäl ku mul on se ku laittaa sähköpostin siihen nii salasana tulee valmiiks.

Kommentit (12)

Vierailija

En uskalla vaihtaa salasanaa koska luulen että ei pysty kirjautumaan sisään niin ainakin Aaro hanhi käyttäjälläni kävi.

Vierailija

Joku on käynyt sinun nickilläsi täällä kirjoittelemassa. Susittelen salasanan vaihtoa. ILOISTA VAPPUS KAIKILLEEEE!!!

Vierailija

Hyvää vappua sinullekkin Entinen aaro hanhi! :^D

Mutta en kyllä usko, että joka kerta sinun nickilläsi joku tänne tulisi spämmäämään. Mutta jos salasanan vaihto ei toimi, ja joku voi saada sen takaisin - kun tietää sähköpostisi salasanan, kannattaa sekin vaihtaa.

Sami-96

Vierailija

Se voi olla mahdollista että joku on käynyt sinun tunnuksellasi tällä sivulla.Kuten Judoka jo sanoi koeta vaihtaa salasanaa.Jos et muista sitä kirjoita se vaikka lapulle.

T:megaduck

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Joku on todennäkösesti käyny sun käyttäjällä, mä suosittelen että vaihat salasanan ja kirjotat se nylös ja pidät vaikka lukkojen takana niin ei se sitten unohdu. Mä en keksi mitään muuta syytä miks näin olis tapahtunut. Mutta ei muuta kuin iloista vappua koko popolle minun osaltani.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat