Crash Bandicoot-pelit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Pelaatko Crashia? Minusta se on paras pelisarja. Olen innokas Crash-fani. Tvinsanity on best peli.

Eli pidätkö Crashista niinkuin minäkin?

Kommentit (4)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

On niitä nuorempana tullut aika paljonkin pelattua. Kotonani on ainakin Crash Bandicoot 3, Crash Bash ja Crash Team Racing, mutta on myös joitakin uudempia, joita en nyt muista. Lisäksi olen pelannut Crash Bandicoot ykköstä ja kakkosta. Ovat kyllä hauskoja pelejä.

Vierailija

Crash Bandicoot on yksi parhaimmista peleistä koko maailmassa, mutta nyt niiden taso menee alemmas ja alemmas. Ja tiedätte mitä tarkoitan. Kaksi uusinta peliä (Crash of the Titans ja Crash: Mind over mutant) ovat olleet surkeimmat pelit koko Crash-historian aikana. Mihin on kadonnut se vanha kunnon Crash? Näettekö häntä uudessa Crashissä? Minä en. Muistan sen hyvän Crashin, enkä tuota tatuoitua hirviötä. Mitä mieltä olette asiasta? Tulisipa esim. Naughty Dog tai joku muu vanhojen Crash-pelien valmistaja, niin heti paranisi.

Entäs vanhat kunnon Wumpa fruitit? Ne ovat nykyään mojoja! Ja wumpa fruiteilla ei ole mitään osuutta koko pelissä! Ärsyttää!

No entäs uudet hahmot? Nina näyttää kauhealta, Nitrus Brio samoin, mutta lempipahikseni, Tohtori Neo Cortex näyttää ihan suoraan sanottuna ho*olta. Oikein hyviä pelejä, eikö?

Nooh, toivotaan että se tänä vuonna tuleva Crash peli olisi parempi kuin edeltäjänsä (eli ei Crash of the titans 3).

Eli voin kertoa vain nimen tuosta tulevasta pelistä, eikä sekään ole varma. Nimeksi on vihjailtu Crash: Marsupial madness.

-Aleksi - tänään, tässä ja nyt!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat