Paras kaupunki suomesta?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mun mielestä

1:OULU!!!!!!!!!!!

2:OULUNSALO!!!!

3:KAJAANI!!!!!!!!!!!

4:KOKO POHJOINEN!!!!!!!!!!!!!

Sivut

Kommentit (39)

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ei ainakaan Rauma. X) Aika tylsähkö paikka.

Niin joo, asiaan.

1. Tampere: Siellä on paljon järviä, hienoja nähtävyyksiä ja on muutenkin aika komia paikkakunta.

2. Kuopio: Siellä on Puijo ja kalakukot (njam). Ja sekin aika hieno kaupunki.

3. Rovaniemi: Mahtava kaupunki ja on Napapiirin toisella puolella.

4. Oulu: Se vaan hieno kaupunki, en osaa muuten perusella.

5. Pori: Tämä nyt vaan on lähellä omaa kotikaupunkia. Ja on myös ihan ok.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Millä tavalla paras? Perustelkaa edes vähän...

Mielestäni paras on ehkä Seinäjoki. Sen takia, että se on aika lähellä tätä paikkaa, jossa asun.

Vierailija

Minun lempikaupunki on Helsinki koska onhan se kotikaupunkini ja kaikki kaupat et.c. on lähellä. JP$ muuten älä sääli minua, asun nimittäin lähellä keskustaa mutta silti kolmekerroksisessa omakotitalossa jossa on iso piha ja taloyhtiön tenniskenttä talon edessä.

Vierailija

Ylöjärvi siellä on mun mökki ja koti sinne avattiin justiin sa uusi kauppakeskus elo muuten meijjän musa opeväittää etta meijjän koulu (Ylöjärven yhtenäis koulu) on suomen parhaimpia varsinkin musiikin luokaltaan

Vierailija

Aku 53 kirjoitti:Ylöjärvi siellä on mun mökki ja koti sinne avattiin justiin sa uusi kauppakeskus elo muuten meijjän musa opeväittää etta meijjän koulu (Ylöjärven yhtenäis koulu) on suomen parhaimpia varsinkin musiikin luokaltaan

2 Ylläs (hyvä laskettelu paikka)

3 Enontekiö (siellä on meijjän lapin mökki)

Vierailija

Mortti ja Vertti kirjoitti:Helsinki,Turku,Suomussalmi,Salo,Lieksa,Pietarsaari ja Jämsä on myös hyviä.

Anteeks.En mä jämsäst tykkää vaa,vaasasta.Tai on se ihan ok.

Vierailija

Tää on mun lista:

¨

1:Oulu,on vaan maailman paras paikka missä olen käynyt.Siellä on kärpät,sukulaisia ja hieno kaupunki.

2:Kajaani:Siellä on mun mummula ja muutenkin aivan loistava kaupunki.

3:Oulunsalo,sielläkin non mun sukulaisia ja on myös loistava paikka.

4:Rovaniemi,siel on mun mökki ja todella hieno kaupunki ja varsinkin ROKI! (Rovaniemen kiekko)...

5:Kuusamo,sielläkin on meidän mökki ja mahtava paikka,ja mitä parasta:Se on pohjoisessa ja lapissa!

6:Kaikki muut pohjoisen kaupungit,paikkakunnat ja kunnat.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Paras on ehdottomasti Rääkkylä. Sen jälkeen Kitee, sitten Polvijäri, ja tietenkin entinen Tohmajärvi. Ja koska teillä ei ole hajuakaan missä nuo ovat, Wikipedia kertoo.<br />

Sami-96

Tiedän paremmin kuin hyvin. Asut varmaan Pohjois-Karjalassa?

Vierailija

Pyhäselkä on BEST!!! Nykyinen Joensuu kuntaliitoksen jälkeen.. :´(

Toisena tulee Kuopio! Asun Pyhäselässä, mutta Kuopio ei oo liian iso paikka, vaikka eksyn sielläkin...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat