kuka on profiilisi salainen henkilöllisyys? (keksi)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

kuka on sun

Kommentit (9)

Vierailija

Häh? Mun profiilin salainen henkilöllisyys? Noo oon parimetrinen vihreetukkanen salainen agentti, harrastan miekkailua ja ampumista ja kuorolaulua.

Toisaalta kysyit "kuka on sun" siihen en vastaa enempää.

Tää on vähän samanlainen kuin mun tekemä arvaa millainen on edellinen tyyppi lähinnä piti käyttää mielikuvitusta, ei oikeeta arviota.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No sovittakoon, että olen oikeasti Ankka, jolla on Taikaviitan viitta, Roope Ankan silinteri, Tupun paita ja Iineksen korkokengät. Sellainen täältä löytyy.

hessu hopo! kirjoitti:(lAPSELLISTA!)<br />

<br />

No olen salainen prinsessa lohikäärmeen vankina.

Onhan tämä hieman turha keskustelu, mutta... No, oikeastaan sanoisin, että suurin osa sinun viesteistäsi ovat lapsellisia, ainakaan eivät ole foorumille sopivia.

Vierailija

Olen kaikki tietävä ja En ihan kaikki osaava.Lempiruokani on makaroonilaatikko ja vappusima.Olen Agentti ankka 009.Aseeni on G36C. Ja olen salaisen järjestön hommissa... ...En voi kertoa muuta.

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:No sovittakoon, että olen oikeasti Ankka, jolla on Taikaviitan viitta, Roope Ankan silinteri, Tupun paita ja Iineksen korkokengät. Sellainen täältä löytyy.<br />

hessu hopo! kirjoitti:(lAPSELLISTA!)&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

No olen salainen prinsessa lohikäärmeen vankina.

Onhan tämä hieman turha keskustelu, mutta... No, oikeastaan sanoisin, että suurin osa sinun viesteistäsi ovat lapsellisia, ainakaan eivät ole foorumille sopivia.

Todellakin!! Ja hessu hopon pitää tehdä koko ajan lisää keskusteluja, jotka ovat, no, aika turhia. Ja mä olen Andromedan salainen vakooja, joka meinaa ryövätä koko Linnunradan ja tuhota sen! Muahahaha! Ja ei tää keskustelu oo lapsellinen!!

Vierailija

Semmoinen SAD (eli Super Agent Duck) joka soluttautuu rikollisjärjestöjen mieheksi ja raportoi niiden tukikohdan. Aseena sillä on konari(siis konekivääri).

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat